הפועל תל אביב מתקדמת בהכנות לקראת העונה הבאה, כאשר מלבד ביטולי החוזים של חמשת השחקנים והחשיבה אולי לבטל את הביטולים בשל רשת הביטחון ממשרד האוצר, ל-ONE נודע כי האדומים ביצעו כבר פניות לניקו אולסק ולעומרי בן הרוש, כפי שכבר פורסם. אולסק, בן הרוש וארנסטס שטקוס, שלגביו הפועל ת"א טרם פנתה אך מעבירה מסרים מאחורי הקלעים, הם מהשמות הראשונים ברשימת הרכש שמשה סיני וניר קלינגר העבירו להנהלת המועדון.

הקשר היהודי ארגנטינאי-אמריקאי, שחתם ארבע שנים במכבי נתניה, נמצא בראש סדר העדיפויות של האדומים בחוליית הקישור והם רוצים לראות אותו חובר לשי אייזן, עמנואל בואטנג, עמית מאיר וכנראה גם לארמנדו קופר, שחתום אך יכול לשחק גם בעמדות קדמיות יותר על המגרש. 

ניקו אולסק חוגג (רדאד ג'בארה)ניקו אולסק חוגג (רדאד ג'בארה)

עד כה לא הוגשה הצעה לאולסק, אך כן נעשתה פנייה לסוכניו ובימים הקרובים המועדון צפוי להגיש הצעה ובכך יחל המו"מ בין הצדדים. יש לציין כי בשחקן מתעניינות קבוצות מקפריסין ופולין, כשהוא מחזיק גם בדרכון פולני, אבל הוא רוצה למצות תחילה את המגעים עם האדומים, כשגם קבוצות ישראליות נוספות בעקבותיו, אך קטנות יותר.

בכל הנוגע לבן הרוש, הרי שהאדומים רואים בו כמועמד בכמה חלונות ההעברות האחרונים אבל הנושא אף פעם לא באמת התקדם. כעת, הם רואים בו חיזוק משמעותי כשחקן נבחרת ישראל שסיים חוזה בלוקרן הבלגית, בעוד אוראל דגני עלול לעזוב נוכח סעיפי השחרור שלו, לקבוצה ישראלית אחרת, אולי בית"ר ירושלים בכל זאת ואולי לאירופה, וגם בלי קשר כדי לשפר את החוליה האחורית בעודו משחק כבלם וכמגן שמאלי. גם לו טרם הוגשה הצעה, פנייה נעשתה לסוכנו, אך המגעים נמצאים בשלב ראשוני ובמתחם חודורוב יודעים שזו תהיה משימה קשה להשיג את בן הרוש מבחינה כלכלית.

עומרי בן הרוש (שחר גרוס)עומרי בן הרוש (שחר גרוס)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה