חרב הקיצוצים בכדורגל הישראלי לא פסחה גם על בעלי תפקידים במחלקת הנוער של מכבי חיפה. אחד מהם הוא מאמן השוערים, ניר דוידוביץ' שנדרש לקצץ בצורה משמעותית בשכרו. במקביל, דוידוביץ' עד מחר אמור לסגור על חוזה העסקה בהפועל רעננה שזה עתה ירדה לליגה הלאומית.

סוף פודגוראנו שעבר לרומא חזר לארץ וייכנס לבידוד לפני שימריא בחודש הבא חזרה לאיטליה. מכיוון שלסוף לא היה חוזה במועדון, חיפה תוכל להרוויח עליו רק דמי השבחה בסך 350 אלף יורו. בזמנו, לפני שיצא להתרשמות ברומא, החלוץ הבטיח לראשי המועדון כי יחתום על חוזה חדש ונתנו לו אור ירוק לצאת,  אלא שחוזה חדש כבר לא נחתם.  

במועדון הוציאו הודעה מטעם יענקל’ה שחר, בה התייחס הנשיא לחתימה של פודגוראנו: “כל שחקן שלנו שמשתלב בקבוצת כדורגל בחו"ל, מביא כבוד למועדון שלנו, במיוחד כשהוא מצליח. אני, כראש המערכת שלנו, גאה מצד אחד ומאוכזב מצד שני. לא אחת שחקני מכבי חיפה הגיעו לרמות הגבוהות באירופה, לאחר שאנו בארץ נהנינו לראותם מככבים בקבוצתנו הבוגרת מספר שנים. אנו שמחים ששחקנים מצטיינים ממחלקת הנוער שלנו מגיעים לנבחרות ישראל בגילאים השונים. כפי שציינתי, אנו לא עמדנו בדרכו של סוף, כמו כל שחקן שרצה להתקדם לאירופה. ברוב המקרים אף יזמנו זאת, אולם כאמור רצינו ליהנות מפירותינו גם בקבוצה הבוגרת שלנו. אנו מאחלים לסוף בהצלחה! שלא ישכח מאין יצא לאירופה ושיבוא לבקר ולספר".

סוף פודגוראנו במעמד החתימה (מערכת ONE)סוף פודגוראנו במעמד החתימה (מערכת ONE)

בעניין הקבוצה הבוגרת הרי ששבוע עמוס מצפה לברק בכר שאמור לסגור את המתווה של הצוות המקצועי שיעבוד לצידו. איתן עזריה, דרור שמשון, גיא ויזינגר וגיא צרפתי אמורים להיקרא למשא ומתן.  

זהבי שוב כובש במשחק הכנה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה