בלם הפועל כפר קאסם, גיל סלם על סף חתימה בהפועל חדרה, כך נודע ל-ONE היום (חמישי). הבלם הצעיר צפוי להצטרף לסגל המתחדש של שרון מימר באמצעות סוכנו אסף ואקנין. 

סלם בן ה-24 הצטרף בקיץ האחרון לכפר קאסם והיה שחקן הרכב במדיה בליגה הלאומית, כששנה קודם לכן היה שחקנה של הכח רמת גן. הבלם גדל במחלקות הנוער של מכבי חיפה וכן גם עבר בהפועל רעננה בשנותיו הראשונות בקריירת הבוגרים וכעת יקבל את ההזדמנות לקפיצת המדרגה בליגת העל במדי הקבוצה של מימר.  

גיל סלם מול תאי בריבו (איציק בלניצקי)גיל סלם מול תאי בריבו (איציק בלניצקי)

סלם יצטרף בכך לרכש שכבר נעשה במועדון לקראת עונת המשחקים 2020/21, ריף מסיקה, עבדאללה עזאם, עבדאללה ג׳אבר ופיראס מוגרבי. באשר לאחרון שהחל הליך שיקום בתוך המועדון עוד העתיד המשותף עם חדרה לא ברור בשל הפציעה וכן בשל העובדה כי התבקש לקצץ בשכרו כחלק מהקיצוצים הנרחבים במועדון וטרם השיב. 

כמו כן, בקבוצה ממתינים לתשובות באשר להכנסת שחקנים זרים ארצה בשל מצב התחלואה בישראל כשלאחר מכן יעלו הילוך עם החיזוקים שכן גם מחכים עם צירוף שחקנים לטענתם בשל דרישות כספיות גבוהות, ״שירדו מהעץ ואז יבואו״, אמרו במועדון.  

בתוך כך, גם קשרה של הפועל אשקלון בחצי העונה שעברה, דור מוסקוביץ’ בן ה-24 צפוי להצטרף לקבוצה. השניים עתידים לחתום בשעות הקרובות באופן רשמי.

סרחיו ראמוס חושף את הסיבה לאיך שהוא נוגח
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה