הפועל תל אביב נמצאת באחת התקופות הכי יפות שלה בשנים האחרונות, ואחרי שפתחה את הפלייאוף העליון עם ניצחונת גדולים על מכבי חיפה ובית”ר ירושלים, אוהדי האדומים קיבלו היום (חמישי), עוד חדשות טובות.

במועדון הודיעו כי הבלם רז שלמה (20) חתם בשורות הקבוצה ל-4 שנים באמצעות סוכנו אבי נמני ואמר: “אני שמח להמשיך במועדון בו גדלתי, שאני מחובר אליו מאוד. אני מודה לצוות המקצועי וההנהלה על האמון בי ומקווה להחזיר להם בהמשך. יאללה הפועל״.

ל-ONE נודע כי בחוזהו של שלמה סעיף שחרור רק לאירופה בשל הפוטנציאל הגדול של הבלם הצעיר והעניין מעבר לים. משמע, לשחקן אין סעיף יציאה לקבוצה ישראלית אחרת.

צפו: שחקני הפועל חוגגים עם האוהדים

משה סיני הוסיף: ״רז הוא אחד הבלמים המבטיחים בישראל ואנחנו שמחים שהוא נשאר איתנו. על אף שיש לו הופעות רבות בבוגרים, אסור לנו לשכוח שמדובר בשחקן צעיר שכל הקריירה עוד לפניו. אנחנו מאמינים בו מאוד וניתן לו את כל הכלים להתפתח בהמשך הדרך״.

כזכור, שלמה, בלם נבחרת ישראל החל מהשנה האחרונה, כבר היה במו"מ עם ההנהלה בקיץ האחרון לנוכח העובדה שחוזהו הקודם אמור היה להסתיים בסוף העונה הבאה. אז, בהפועל ת"א לא הצליחו להגיע מולו לסיכום מבחינת שכרו וסעיף השחרור שדרש, כשההבנות הושגו כעת.

רז שלמה (שחר גרוס)רז שלמה (שחר גרוס)

קלינגר לקראת ב”ש: עדיין לא עשינו כלום והדרך עוד ארוכה

בינתיים, האדומים כבר מתכוננים למשחק מול הפועל באר שבע ביום שבת והמאמן ניר קלינגר אמר לקראת המפגש המסקרן, שהפך להיות קרב ישיר על המקום הרביעי (עם הפנים לשלישי): ״המסר שלנו לשחקנים הוא שמצד אחד אנחנו מאוד גאים בהם, אך מנגד לא עשינו עדיין כלום והדרך עוד ארוכה עד לתום העונה. אם לא נהיה מרוכזים ונשחרר את האחיזה שלנו בשחקנים, זה עלול להיות מסוכן. אנו ערים לעומס הגופני שיש על חלקם - ונפעל בהתאם למה שטוב לקבוצה״.

מאור בוזגלו הוסיף: ״הקצב של המשחקים מטורף, אבל הצוות המקצועי מכין אותנו בצורה אופטימלית ומחלק את הכוחות בין כולם. צריך להיות חכמים בתקופה הזו, יש עוד הרבה משחקים לפנינו וכולנו יודעים שנצטרך להיות במיטבנו כדי שנוכל לעמוד במטרות שהצבנו״.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה