כאשר ברקע ישנם רחשים בנוגע לאי ודאות ולאפשרות של גל שני למגפת הקורונה, הקבוצה היחידה בכדורסל האירופי שפועלת בשוק בכל הנוגע להחתמות של שחקנים חדשים לפחות היא אולימפיה מילאנו. ברקע קבוצות היורוליג האחרות אשר שומרות על קשר רציף עם חברותיהן למפעל הבכיר מנסות לבצע הערכת ומזעור נזקים לצד שמירה על מה שכבר קיים. בכל הנוגע להחתמות חדשות המצב מעט שונה ומילאנו היא הקבוצה היחידה שעד כה פעילה. מכבי תל אביב כשאר הקבוצות מנסה להבין את תנודות השוק ובינתיים מי שזכה למעקב צמוד מצד הצהובים הוא דיישון פייר, כך נודע ל-ONE.

פייר (1.98/26) שזוכה למחמאות ברחבי אירופה בשל אופיו הנוח, שיחק במכללת דייטון ולאחר שלא נבחר בדראפט 2016 חתם בלובן בראונשוויג מהליגה הגרמנית שסיפקה בשנים האחרונות במה וקרש קפיצה ללא מעט שחקנים. בעונה שלאחר מכן (2017-18) חתם בססארי. במדי הקבוצה מסרדיניה, זכה הגארד פורוורד הקנדי להניף את גביע היורופקאפ בעונה שעברה וזאת כאשר הוא מעמיד ממוצעים של 7.4 נקודות לצד 4.2 אסיסטים.

דיישון פייר (בלבן, מספר 21) בימיו במכללת דייטון (רויטרס)דיישון פייר (בלבן, מספר 21) בימיו במכללת דייטון (רויטרס)

ססארי נמנתה במהלך העונה החולפת על המשתתפות בליגת האלופות של פיב"א בו זכה למעקב מצדם של נציגי אלופת המדינה. מבחינה מקצועית פייר חווה עונה נהדרת עם ממוצעים של 12.6 נקודות לצד 8.4 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים במפעל הבכיר של פיב"א, בליגה האיטלקית העמיד ממוצעים של 13.8 נקודות, 7 ריבאונדים ו- 2.8 אסיסטים.

נציגיה של מכבי ראו את פייר במספר הזדמנויות, אחת מהן הייתה עת שביקרה ססארי בחולון, הקבוצה מסרדיניה ניצחה את חולוניה כאשר הקנדי בולט מעל כולם עם 23 נקודות, 10 ריבאונדים ומדד יעילות של 31. המצב באירופה די ברור, אי הוודאות הכלכלית הינה עצומה ולמעט השמות הנוצצים שצפויים להיות בשוק (כן עולל את אופציית "התפרקותה" של פנרבחצ'ה), שוק השחקנים נחשב ליבש יחסית ולכן השילוב של כל אלו הפך את דיישון למצרך מאוד מבוקש היות והשחקן נמצא על הרדאר של מספר קבוצות יורוליג, ביניהן של מכבי תל אביב.

ז'יז'יץ' מול נוביצקי. יגיע למכבי ת"א? (רויטרס)ז'יז'יץ' מול נוביצקי. יגיע למכבי ת"א? (רויטרס)

בתוך כך במכבי מאוד רוצים לראות את אנטה ז'יז'יץ' לובש את מדי הקבוצה ובקבוצה ממשיכים לשמור על קשר הדוק עם השחקן בתקווה כי אנטה שצפוי לחזור לאירופה בעונה הבאה ילבש את מדי הקבוצה. אנטה ז’יז’יץ’ נחשב לכישרון גדול וכבר הותיר את חותמו ביורוליג עת ששיחק עבור דייויד בלאט בדרושפאקה, בקבוצה כמו בכל היבשת לוטשים עיניים לעבר הליגה הטובה בעולם שכן על פיה (חידוש הליגה כמו גם תקופת הפרי אייג'נסי) יקום וייפול דבר.
 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה