הפועל באר שבע הודיעה הבוקר (שלישי) כי בבדיקה השגרתית אותה השחקנים מבצעים מדי יום בהגעתם למתחם האימונים, התברר כי ניב זריהן סובל מחום. עפ"י הנהלים, הוא הונחה באופן מיידי לעזוב את המתחם עבור המשך בירור רפואי. בהמשך הוא נשלח לבצע בדיקה לגילוי נגיף הקורונה.

בן שהר והפועל ב"ש סיכמו לדחות את המו"מ לאחר התחלת הפלייאוף

בן שהר והפועל באר שבע סיכמו לדחות את השיחות בין הצדדים עד לאחר משחקי הפלייאוף.  כזכור בהפועל ב"ש רוצה שכל השחקנים יקצצו מהחוזים בעונה הבאה, כאשר עם חלק מהשחקנים כבר הגיעו להסכמות.

שהר נחשב לאחד השחקנים היותר יקרים שיש למועדון והוא רוצה קודם להתרכז במשחקי הפלייאוף שמתחלים ולאחר מכן לשבת עם הקבוצה, כאשר עדיין לא ברור האם יהיה קהל בעונה הבאה ומה יקרה בשוק. בקבוצה קיבלו את עמדת נציגי השחקן והצדדים צפויים לדבר בעוד מספר שבועות ולבחון את הדברים.

בן שהר (חגי מיכאלי)בן שהר (חגי מיכאלי)

החלוץ עצמו סובל ממתיחה קלה בשריר הארבע ראשי ועדיין לא ברור האם יהיה כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים. הוא כרגע בספק גדול ורק ביום חמישי יוכלו לדעת מה קורה עמו, כאשר מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס, לבטח לא צפוי לסכן את המשך העונה מבחינת החלוץ המצטיין, ולכן הוא צפוי לשחק רק אם יהיה כשיר במאת האחוזים.

בקבוצה היו מרוצים מהופעתו של המגן בן ביטון במשחק האימון אתמול מול הפועל ר"ג (0:1). השחקן כזכור כבר היה בדרך החוצה מהקבוצה, כאשר הייתה ביקורת גדולה על ההתנהלות שלו, אך שיחה שלו עם אבוקסיס סללה את הדרך חזרה. בנושא אחר, רמזי ספורי סובל מכאבים בשרירי הבטן ובקבוצה חוששים שזה יסתיים עם ניתוח בקע ועוקבים מקרוב לראות מה קורה עמו כדי לקבל החלטות.  

דוקו: לבאנטה - דרכים לחיות
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה