איתי בן זאב מונה היום (חמישי) רשמית ליושב ראש הפועל באר שבע, זאת כפי שנחשף ב-ONE. הבעלים שעזבה, אלונה ברקת, מינתה את בן זאב, המשמש כמנכ”ל הבורסה לניירות ערך, ליו”ר מועצת המנהלים, תפקיד אותו ימלא בהתנדבות.

על פי הודעת המועדון, ברקת “ביקשה ממנו לגבש דירקטוריון עצמאי ובלתי תלוי וכן לעמוד בראשו. מינויו של בן זאב בא בהמשך פרישתה של ברקת מהקבוצה והעברת סמכויות הניהול לעורך דין יצחק יונגר, המשמש כנאמן המועדון. יודגש, כי עם מינויו של בן-זאב ליו״ר המועדון, ימשיך הנאמן ביישום תכנית ההבראה תחת אחריות הדירקטוריון”.

משחק בית של אגדות: פייגנבוים נגד בלילי

בן זאב נחשב לאיש עסקים רציני ולאחד המוערכים במשק. בעברו הוא כיהן כחבר הנהלה בבנק לאומי וקודם לכן שימש כבנקאי השקעות בכיר בקבוצת הבנקאות הבינלאומית מריל לינץ׳ בלונדון. יש לציין כי לא הייתה היכרות מוקדמות בין בן זאב לברקת.

ברקת אמרה: ״אני שמחה שאיתי הסכים לקחת על עצמו את תפקיד יו”ר המועדון. אני מאמינה כי ניסיונו העסקי כמו ניסיונו הניהולי המוצלח, יאפשרו להוביל את המועדון לחוף מבטחים בתקופה מאתגרת ואף להצליח ולשמור על מעמדו כמועדון בסטנדרט אירופאי. ברקת הוסיפה ״בטוחני שיחד עם אסי רחמים, מנכ״ל המועדון, הם יהוו צוות ניהולי חזק ומגובש. אני מאחלת לו הצלחה גדולה”.

איתי בן זאב (רדאד ג'בארה)איתי בן זאב (רדאד ג'בארה)

בן זאב אמר: ״אני רואה במינוי שליחות ציבורית חשובה ואתגר מקצועי מהמעלה הראשונה. אלמד את המועדון וצרכיו בסיועו של המנכ״ל אסי רחמים ואגבש דירקטוריון מקצועי, אסטרטגי חזק ועצמאי, אשר רק הצלחתו של המועדון עומדת לנגד עיניו. אני מבקש להודות לאלונה ברקת על האמון בי. אלונה מותירה מועדון חזק ויציב פיננסית עם תרבות ניהולית המקדשת את המצוינות כערך עליון”.

במנהלת הליגות בירכן על המהלך: “מנהלת הליגות לכדורגל מבקשת לברך את מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, מר איתי בן זאב, על כניסתו לתפקיד יו"ר הפועל ב"ש. הכלים והניסיון הפיננסי שמביא איתו איתי יסייעו רבות למועדון ולכדורגל הישראלי. אנו מאחלים לו הצלחה רבה ונסייע לו ככל שיצטרך. אנו מבקשים לנצל את ההזדמנות הזאת ולהודות שוב לגב' אלונה ברקת על תרומתה רבת השנים להפועל ב"ש, לעיר ב"ש וכמובן לכדורגל הישראלי”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה