אלונה ברקת, שהכריזה על עזיבתה את הפועל באר שבע, עשויה בכל זאת לתת לקבוצה גב כלכלי בעונה הבאה. הבעלים העוזבת, עליה עדיין מופעל לחץ לחזור בה מהחלטתה, בכל מקרה לא מתכוונת לתת, לקבוצה אותה היא הצעידה לפסגת הכדורגל הישראלי, ללכת לפירוק. אם הקבוצה תזדקק לסיוע כלכלי, תהיה זו ברקת שתסייע כאשר היא לא תנהל את המועדון, אלא רק תאפשר לקבוצה להמשיך להתקיים.

נקודת הפתיחה של הקבוצה לקראת העונה הבאה היא הכנסה נוספת שצריכה להיכנס ממכירתם של מיכאל אוחנה לבית"ר ירושלים ועדן שמיר לסטנדרט ליאז', העומדת על כ-7 מיליון ש”ח כחלק מחלוקת סכום המכירה לתשלומים. 

מליקסון, האיש הכי מצחיק בכדורגל הישראלי

מלבד זאת, ב"ש גם תלויה באוהדיה. השנה רשמה הקבוצה הכנסה של כ-15 מיליון ש”ח ממכירת מנויים ותאי צפייה ובשנת 2018, לפי הדוחות הכספיים של הקבוצה היא רשמה הכנסה של כ-17.472 מיליון ש”ח בגין מכירת מנויים ותאי צפייה ועוד כ-3.174 מיליון ש”ח בגין מכירת כרטיסים.

העונה יש לקבוצה כ-11 אלף מנויים ובמועדון יצפו לראות איך הקהל יגיב בעונה הבאה להתפתחויות האחרונות והאם הוא ימשיך לתמוך בקבוצה גם כאשר היא לא תאבק על האליפות, אבל עדיין תחזיק בסגל טוב, שלפחות מבחינת תקציב שחקנים, יהיה בין 3-4 הקבוצות המובילות בכדורגל הישראלי.

אוהדי הפועל באר שבע (מרטין גוטדאמק)אוהדי הפועל באר שבע (מרטין גוטדאמק)

בתוך כך, במועדון מבירת הנגב  מנסים לעשות הכול כדי שהשחקנים לא יצאו לחל"ת. כפי שפורסם ב-ONE, המחלוקת השוררת היא עדיין סביב הקיצוץ בחודש יוני, כאשר בסך הכול ל-7 שחקנים יש חוזה לחודש המדובר.

הנאמן, עו"ד, יצחק יונגר, דרש בתחילה קיצוץ של כ-50% אך כעת מדברים על פשרה של כ-40%, כשלא כול השחקנים השיבו על כך. יכול להיות שביום ראשון תתקיים פגישה כדי להגיע לפתרון ובכך לא לשלוח את כל הקבוצה לחל"ת. בינתיים, בערב החג עו"ד יונגר שילם לשחקנים לפי 18 ימי עבודה בחודש מרץ.   

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה