בהתאחדות לכדורגל קיימו היום (שני) שיחה עם המנהל המקצועי וילי רוטנשטיינר. בשיחה בה נטלו חלק היו"ר אורן חסון, חבר ההנהלה, והיו"ר לשעבר, משה שינו זוארץ והמנכ"ל רתם קמר, סיפרו לאוסטרי על המצב הכספי של ההתאחדות לכדורגל במציאות החדשה שיצטרכו לעשות התאמות בכל רובדי ההתאחדות וגם בנבחרות השונות.

לרוטנשטיינר הובהר שהוא יצטרך לקצץ בשכרו אם ירצה להישאר, וגם לחשוב איך ההתאחדות תעשה התאמות כאשר יהיה תקציבים יותר נמוכים מבחינת הנבחרות.  כעת יערכו שיחות עם האוסטרי רוטנשטיינר לגבי שכרו, והוא יצטרך להשיב האם הוא יישאר בתנאים החדשים.  

ההפתעה של יעקב וחני בוזגלו

מלבד זה גם שוחחו על המנהל המקצועי לגבי אנדי הרצוג מאמן הנבחרת. הובהר לרוטנשטיינר כי  מבחינת התנאים, הרצוג יצטרך לקצץ משמעותית בשכרו האם הוא ירצה להישאר. כמו כן, רוטנשטיינר יצטרך לשוחח עם הרצוג האם הוא רוצה בכלל להישאר לאמן את הנבחרת. כבר בקמפיין שהסתיים במוקדמות היורו 2020 הרצוג נשמע לא פעם מדבר על כך  שקשה לו הרחוק ממשפחתו. בהתאחדות גם לא בטוחים כי יש להרצוג אותה מידת מחויבות באמת של 100% כדי להישאר, כאשר ראו ששמו עלה כמועמד לוורדר ברמן הגרמנית. בהתאחדות מעריכים כי הרצוג למעשה סיים את דרכו בנבחרת. 

בתוך כך, הוועדה המקצועית של ההתאחדות תתכנס מחר לישיבה מיוחדת באמצעות הזום כדי להתעדכן בכל מה שקורה. אגב, יו"ר ההתאדות, אורן חסון, אינו חבר בוועדה עדיין. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה