וילי רוטנשטיינר, המנהל המקצועי של נבחרות ישראל, יצטרך להפחית בצורה ניכרת מחוזהו כדי להמשיך לעבוד בכדורגל הישראלי עם ההתאחדות לכדורגל.

לאור המצב הכספי הלא פשוט בכל העולם, וגם בכדורגל הישראלי, שהגיע לפתחה של ההתאחדות לכדורגל, האוסטרי יצטרך לתת אור ירוק לקיצוץ בעלות שכרו השנתית כדי להמשיך לעבוד פה.

יש לכם הזדמנות לזכות בשלט של מואנס דאבור

העלות השנתית המוערכת של רוטנשטיינר היא מעל לכ-3 מיליון שקלים בשנה. האוסטרי נהנה משכר של כ-90 אלף שקל נטו לחוד, סך הכול כ-1.1 מיליון שקל נטו בשנה, עוד רכב שעולה כ-84,000 שקל בשנה, דירה בהרצליה ששכירות שלה בשנה מוערכת בכ-120 אלף שקל, לא כולל כרטיסי טיסה, אש”ל וכו'. שישה חודשי העובדה הראשונים של רוטנשטיינר בשנת 2018 עלו להתאחדות לכדורגל סך של 957,303 שקל.

בכירים בהתאחדות לכדורגל אמרו כי: “אין ברירה, וילי יצטרך לקצץ משמעותית כדי להמשיך לעבוד. אנחנו רוצים שימשיך את העבודה שהחל פה, אבל הוא יצטרך להתאים את עצמו למצב החדש".

הרצוג. חוזה עד סוף החודש (רדאד ג'בארה)הרצוג. חוזה עד סוף החודש (רדאד ג'בארה)

בתוך כך, גוברים הקולות בהתאחדות לכדורגל להיפרד מהמאמן הלאומי אנדי הרצוג כפי שנחשף לראשונה ב-ONE, שהוא אמור לסיים את תפקידו, כאשר יש לו חוזה עד סוף חודש זה.

עלות השכר השנתית של הרצוג מוערכת כ-1.8 מיליון שקל ברוטו, כאשר סך הכול הוא עולה להתאחדות כ-2.5 מיליון שקל בשנה. כמו כן בהתאחדות מתכוונים להפחית את כל העסקת הצוות הזר (מאמן שוערים, מאמן מנטלי וכו’). העלות של יום אימונים של כל אחד מהם גבוהה ולכך צריך להוסיף הוצאות של טיסות וכדומה.

סך הכול כלל נבחרות ישראל כולל כל ההוצאות עולים להתאחדות לכדורגל כ-35 מיליון שקל בשנה, ואין ספק שיצטרכו להפחית את ההוצאה הזו. כיום בקופת ההתאחדות לכדורגל יש עודף בקופה, כמו כן ההתאחדות מקבלת בטורנירים השונים מענקים מאופ"א שאמורים בשלב זה להמשיך. לכן המצב מבחינה פיננסית בשלב זה איתן, אך ההכנסות העתידיות צפויות לרדת, וזה נתון שההתאחדות כבר לוקחת בחשבון.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה