שחקני הפועל באר שבע נשלחו לחופשה ללא תשלום, כך נודע היום (רביעי) לראשונה ל-ONE. מחלוקת התגלתה בין השחקנים לנאמן עו”ד יצחק יונגר. יונגר גילה כי חוזי השחקנים חתומים עד סוף חודש יוני ולא עד סוף חודש מאי.

בהתחלה השחקנים הסכימו שמשכורתם תקוצץ ב-50 אחוז מה-15 במרץ עד סוף מאי. בסופו של דבר יונגר הבין שהחוזים עד סוף יוני ואמר לשחקנים כי הקיצוץ הוא עד סוף העונה והם דרשו ממנו משכורת מלאה עד סוף יוני. ל-ONE נודע כי יונגר פנה לבעלים שעזבה אלונה ברקת ושאל מה לעשות. היא אמרה לו: “אתה בעל הבית, תחליט לפי ראות עיניך”.

מי ניצח בפיפ"א קלטינס או אראל?

לאחר הפרסום ב-ONE יצאה הודעה רשמית על היציאה לחל”ת בה כתב עו”ד יונגר לעו”ד רועי רוזן המייצג את השחקנים: “רועי שלום, כידוע לך החל מיום 17.3.2020 לא מתקיימים אימונים ומשחקי כדורגל וזאת בהתאם להוראות הממשלה והתקנות לשעת חירום, אשר עומדות נכון למועד זה בתוקפן. כך נמסר לי כי האימונים הופסקו גם לבקשת השחקנים ונוכח חששם לבריאותם”.

“מאמצים אשר נעשו למנוע את הצורך בהוצאת העובדים לחופשה ללא תשלום, כנגד הפחתה בשכרם, לא צלחו גם הם. כך, על אף שבפגישה ביני לבין השחקנים, בהשתתפותך, הוסכם כי בשלב זה "לא דנים בעונה הבאה" אך ההפחתה תחול עד סיום העונה הנוכחית וסוכם על מתווה לפיו יופחת שכר השחקנים החל מ-15 במרץ ועד לסיום העונה ב-50%, חזרו בהם השחקנים מהסיכום וסירבו להחיל את ההפחתה על שכר חודש יוני 2020 אשר נכלל לגבי חלק מהשחקנים בעונת 2020-2019 (בהתאם לחוזים המופקדים ברשות לבקרת תקציבים)”.

שחקני ב"ש. פלונטר (מרטין גוטדאמק)שחקני ב"ש. פלונטר (מרטין גוטדאמק)

“במצב דברים זה כל השחקנים מצויים בחופשה ללא תשלום החל מיום 18.3.2020. אבקש כי מעבר להעברת ההודעה לכל השחקנים, תפנה את תשומת ליבם לכך שלמיטב ידיעתי, באפשרותם להירשם עדיין היום לצורך קבלת זכויותיהם בהתאם לדין רטרואקטיבית לגבי חודש מרץ”.

העזיבה של אלונה ברקת, שנחשפה ב-ONE, ממשיכה להסעיר את באר שבע. לאחר הפיצוץ הגדול שנוצר כתוצאה מאי ההסכמה של שחקני הקבוצה מבירת הנגב לקבל את מתווה הקיצוץ של משפחת ברקת עד לתום העונה הבאה ומינוי עו"ד יונגר כמי שמנהל כעת את הקבוצה, השחקנים, בראשות בן שהר ובן ביטון, הגיעו לביתה של ברקת לשיחה בת כמה שעות.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה