בעוד שמשבר הקורונה גרם לסגר במשק במדינות רבות ולסגירת רוב הליגות באירופה, הליגיונרים שלנו מבלים את מרבית זמנם בביתם, רחוק מישראל, ומנסים לעבור את התקופה הקשה. אחד מהם הוא בוריס קליימן, שוערה של פראלימני, שבוחר להעביר את הזמן שלו בביתו בקפריסין.

קליימן שיתף את תחושותיו מביתו: “אין לנו הוראה מפורשת להישאר בבתים, אבל כל המשק סגור, חוץ מבתי מרקחת וסופרמרקטים. אני מרגיש טוב, בשבילי זה לא משהו רציני. הממשלה סיפקה בערך 700 מיליון אירו לטובת הרפואה והכלכלה”.

קליימן עם דרך מקורית להעביר את הזמן

עוד הוסיף השוער הישראלי: “המון אנשים טסים לישראל מקפריסין כדי לעבור ניתוחים רציניים. כאן אנשים ממושמעים, לא מסתובבים בחוץ ומקשיבים להוראות, אז אני מאמין שהכל יהיה בסדר”

איך לדעתו בישראל מתמודדים עם המשבר: “בישראל כנראה שלא מבינים את המשמעות של הנגיף וההתפרצות שלו. אני רואה שחופי הים וגני שעשועים מלאים בהורים או סבים וסבתות ואני חושב שזה מוגזם ולא אחראי. אני מבין את הקושי להישאר עם הילדים בבית, אבל אנחנו אחראים לבריאות שלהם ושלנו. גם לי יש שני ילדים ואני איתם בבית עד שכל זה יעבור”.

בוריס קליימן עם משפחתו. "צריכים להיות אחראים לבריאות של הילדים ושלנו" (דניאל קוממי)בוריס קליימן עם משפחתו. "צריכים להיות אחראים לבריאות של הילדים ושלנו" (דניאל קוממי)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה