אין ספק שמשבר הקורונה פגע קשות בעולם הספורט ובכדורגל הישראלי בפרט. הליגות הוקפאו ועדיין לא ידוע מתי ישובו לסדרן, והמצב משפיע מכל הבחינות על הקבוצות והשחקנים בארץ. עקב המצב, לארגון השחקנים נודע על קבוצה בליגת העל שדורשת משחקניה לחתום על מסמך ויתור על זכויותיהם, ויצאה מיד להגנתם עם מכתב אזהרה.

“עודכנו ששחקנים באחת מקבוצות ליגת העל זומנו לשיחה דחופה, בה יידרש מהם לחתום על מסמך ויתור על זכויותיהם בצל המצב הנוכחי”, כך פרסם ארגון השחקנים והוסיף: “אסור לחתום על מסמך הנוגע למשבר הקורונה, כל מי שיחתום על מסמך כזה פוגע קשות בעצמו ובחבריו, כל חתימה בנושאים כגון זה תיעשה רק על ידי ארגון השחקנים היציג, אנחנו מתחילים מחרתיים במו”מ מול ההתאחדות וגם מנהלת הליגות זומנה לפגישה”.

אורן חסון מדבר על המשבר

בהמשך גם ארגון שחקני ושחקניות הכדורסל, הוציא הודעה מיוחדת בה קרא לחברים ולחברות שלא לחתום על כל מסמך הקשור למשבר הקורונה. “בימים אלה של חוסר ודאות חלק מהקבוצות ינסו להחתים אתכם על מסמכים שונים שבהם תידרשו לוותר על זכויותיכם, על רקע משבר הקורונה. אנחנו מדגישים: אסור לחתום על כל מסמך שכזה. שחקנים ושחקניות שיחתמו על מסמכים שכאלה, יפגעו בעצמם ובחבריהם. ארגון השחקנים הקים צוות חירום מיוחד שחברים בו גם משפטנים מומחים מתחום דיני העבודה. כמו בשגרה, כך גם בימי חירום - אנחנו נדאג לנהל את המו"מ בנושא על מנת שתקבלו את המגיע לכם”.

יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון: "אנחנו מתכוונים לקיים פגישה דחופה עם ראשי הענף על מנת לדון בזכויות השחקנים לאור המשבר. עד אז אין להחתים שחקנים ושחקניות על מסמכים שונים שפוגעים בהם. הודענו לכל השחקנים שלא יחתמו על מסמכים שקשורים למשבר הקורונה. אנחנו נדאג למיצוי זכויותיהם".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה