בעוד נבחרת ישראל התחילה להתאמן בימים מרוכזים שאפשרו לה קבוצות ליגת העל, ביום חמישי האחרון וביום שלישי הקרוב, אנשיה דואגים מקרוב גם לליגיונרים, כאשר מנור סולומון עובר את השיקום אחרי פציעתו החוזרת בשריר הירך האחורי בגרמניה אצל אחראי הכושר הגופני של הנבחרת, יאן בנג'מין קוגל, שמשגיח עליו מקרוב ועוזר לו לחזור כמה שיותר מהר.

כפי שפורסם ב-ONE, סולומון צפוי לחזור למגרשים תוך כשלושה שבועות, אחרי שכבר בישר בסוף החודש שעבר שייעדר למשך כמה חודשים ואמור להיות כשיר לחצי גמר פלייאוף ההעפלה ליורו 2020 מול סקוטלנד בסוף החודש הבא. מאז יום רביעי האחרון הוא נמצא בגרמניה וצפוי לשוב לקייב לקראת סוף החודש כדי להמשיך את השיקום ולחזור לאימוני שחטאר דונייצק.

זהבי: בטוח בעצמי שאגיע בכושר הנכון למשחק

מדובר במהלך משותף של אלופת אוקראינה ונבחרת ישראל, שמשתפות פעולה כדי שסולומון יחזור למגרשים כמה שיותר מהר, כשכמובן כוח הרצון של הקשר המוכשר, וגם התקדמותו המהירה בהליך השיקום, משפיעים מאוד על העובדה שיש לו בכלל סיכוי לשחק בגלאזגו אחרי שכבר נראה היה שייעדר למשך כמה חודשים. 

אם הכל ילך כשורה בשבועות הקרובים הוא יצטרף לחבריו לנבחרת ישראל, למחנה האימונים שיחל בבית הנבחרות בשפיים החל מה-17 במרץ ויימשך ברוקליף פארק שבדרלינגטון בצפון אנגליה, לפני ההגעה לגלאזגו לקראת המשחק הגורלי של הנבחרת.

אנדי הרצוג ויאן בנג'מין קוגל (רדאד ג'בארה)אנדי הרצוג ויאן בנג'מין קוגל (רדאד ג'בארה)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה