משה חוגג עשוי להשקיע בקרוב סכום כספי גדול כדי לשפץ את מתקן האימונים בית וגן של בית"ר ירושלים. בקיץ החולף בבית"ר עשו השקעה ראשונית בחדרי ההלבשה, אך עדיין לקבוצה אין מתקן אימונים ראוי לקבוצה בסדר גודל שלה.

חוגג מבין שעיריית ירושלים לא מתכוונת בזמן הקרוב לתת לטובת הקבוצה מגרש, בו תוכל להקים את מתקן האימונים שלה כמו שראוי שיהיה לה, לכן, כבר בתקופה הקרובה יקבל ככל הנראה החלטה סופית באשר להשקעה כספית רצינית במתקן המיושן שלא מתאים לקבוצה.

לוי:אנחנו קצרים אחרי שגדי עזב

הבעלים חתם אתמול (שישי), על עסקת מכירת גדי קינדה לקבוצת קנזס האמריקאית. בימים האחרונים סיפרו בבית וגן כי קינדה עוד התלבט באשר למעבר ולא היה שלם לגביו. גם מקורבים לשחקן סיפרו שהוא לא היה נעול ואף היה מוכן שישדרגו לו את השכר ולהישאר בישראל, או אפילו לעבור לקבוצה אחרת בארץ. לפי כל מי שקשור לעסקה, הודעה רשמית על הכול אמורה לצאת מחר, יום ראשון .

גדי קינדה (אורן בן חקון)גדי קינדה (אורן בן חקון)

בינתיים, בית"ר ירושלים סובלת מסגל קצר ביותר, כאשר יש באימוני הקבוצה כ-16 שחקנים. היום שחקני הנוער שמתאמנים עם הקבוצה ואף נרשמו במשחקיה האחרונים, לא צפויים להתאמן עם הקבוצה בצאת השבת לקראת המשחק ביום שני עם מכבי נתניה, שכן רוני לוי שלח אותם לשחק היום עם קבוצת הנוער. 

עלי מוחמד הגיע אתמול לבית וגן, נבדק  ע"י רופא הקבוצה, שקבע שהוא סובל משפעת קלה. בקבוצה העריכו שאולי היום הוא יחזור בערב להתאמן. בנוסף לכך, טל בן חיים, שלומי אזולאי פצועים, קינדה עוזב,  לוי גארסיה סובל ברגישות בקרסול לכן ככל הנראה לא יתאמן, גם דייגו ורדסקה סובל מרגישות וככל הנראה לא יתאמן. במצב כזה, עוד מעט יבקשו בבית"ר מהמנהל המקצועי יוסי בניון שעדיין שומר על כושר משחק במסגרת פרטית, לעלות להתאמן כדי שיהיו מספיק שחקנים לאימון. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה