מכבי נתניה פותחת את חלון ההעברות הישראלי ומתרכזת בחיפושים אחר מגן שמאלי זר במקומו של בורחה הררה המשוחרר ומלבד המועמד דניאל דזיוונייל מקוורנה קיילצה הפולנית, היא במגעים מול מגנה השמאלי של פרטיזן בלגדר, זלאטן סחוביץ’, הסרבי בן ה-19, ומנסה לצרף אותו לשורותיה.

סחוביץ’, שחקן נבחרות סרביה הצעירות וכרגע בסגל הנבחרת עד גיל 21 (ערך במדיה הופעה אחת למרות גילו הצעיר), ערך עונה הופעה אחת בלבד העונה במדי פרטיזן. בעונה שעברה הוא ערך 13 הופעות בכל המסגרות, כולל בליגה האירופית. לפני כן, שיחק במדי טלאופטיק כמושאל.

דראפיץ׳: ״המטרה שלנו - פלייאוף עליון״

מדובר בעמדה בעייתית ביותר עבור מכבי נתניה בשנים האחרונות. סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה עדיין לא מצאו פתרון לאגף השמאלי בעיר היהלומים ומתבדים בכל עונה עם מגנים שלא מצדיקים את הבאתם, מוחלפים תוך כדי העונה, או שמקומם נתפס על ידי מגנים ימניים לפרקים. מלבד ג’ונתן בורנשטיין, ניתן לתאר את העמדה כעקב אכילס של מכבי נתניה בעידן המאמנים, שמקווים הפעם לפגוע בול.

בתוך כך, מכבי נתניה ממתינה להתפתחויות בגזרתם של שיר צדק וחן עזרא, אותם דראפיץ’ וברדה רוצים לראות מצטרפים, כשהצעות כספיות כבר הוגשו להם, והדבר תלוי בעיקר בפיצויים שהם יקבלו מהפועל באר שבע ואומוניה ניקוסיה בהתאמה, כאשר הציפייה היא שהדברים אמורים להתבהר בימים הקרובים. בנושא אחר, הבלם הצעיר יובל שדה, שנרכש בקיץ האחרון מהפועל רמת השרון, הושאל לקבוצת נעוריו כדי לצבור דקות משחק עד לסיום העונה, אז ישוב לנתניה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה