שנה אחרי שחתם בסביליה, מונס דאבור בדרך לתחנה חדשה. ל-ONE נודע לראשונה כי חלוץ נבחרת ישראל נמצא על סף סיכום בהופנהיים הגרמנית. דאבור קיבל שלל הצעות מהליגה הסינית, מווסטהאם יונייטד האנגלית ומקבוצות אחרות בליגה הספרדית, אך יחתום במועדון מהבונדסליגה. סכום ההעברה של דאבור אמור להיות 10 מיליון אירו פלוס בונוסים עתידיים והוא צפוי להרוויח 2 מיליון אירו נטו לעונה לפני בונוסים.

הופנהיים: מועדון במגמת עלייה

הופנהיים, שסיימה את העונה שעברה במקום התשיעי ולא השיגה את הכרטיס לאירופה, נמצאת כרגע בפוזיציה טובה בהרבה כשהיא ניצבת במקום השביעי בטבלת הבונדסליגה, מרחק של נקודה אחת מהמקום השישי המוליך לליגה האירופית ושלוש נקודות מהמקום הרביעי, המקנה את הכניסה לליגת האלופות.

שחקני הופנהיים. דאבור מגיע (רויטרס)שחקני הופנהיים. דאבור מגיע (רויטרס)

אחרי שהמאמן המצליח יוליאן נגלסמן עזב ללייפציג החליפו על הקווים ההולנדי אלפרד שרודר, שהגיע מטוונטה. שרודר כבר הספיק לעלות העונה את קשר נבחרת ישראל עילאי אלמקייס להתאמן עם הקבוצה הבוגרת וכעת הוא צפוי לקבל לסגל שלו ישראלי נוסף.

בעונת 2008/2009 הקבוצה הצנועה ערכה את עונת הבכורה שלה בבונדסליגה ונחשבה לסנסציה של ממש, כשעד לנקודת אמצע העונה רצה בצמרת וגם תפסה לפרקים את המקום הראשון, אך לבסוף סיימה במקום השביעי. מאז הופנהיים הצליחה למצב את מעמדה כקבוצת מרכז/טבלה צמרת בגרמניה, כשלאורך השנים עברו בשורותיה מספר שחקנים שמשחקים כיום בטופ האירופי, כשהבולט הוא כמובן רוברטו פירמינו מליברפול.

פירמינו. תוצרת הופנהיים (רויטרס)פירמינו. תוצרת הופנהיים (רויטרס)

הישג השיא של הקבוצה, שמארחת את משחקיה באצטדיון פרה-זירו המונה כ-30 אלף מקומות ישיבה, הוא ההגעה למקום השלישי בליגה בעונת 2017/2018, אשר הקנה לה את ההשתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה שעברה, אותו הם סיימו עם שלוש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים במסגרת הבית בו נאבקו במנצ’סטר סיטי, שחטאר דונייצק וליון.

המיליארדר דיטמר הופ הוא הבעלים של הופנהיים. הופ השקיע 90 מיליון אירו כדי לבנות שני אצטדיונים ומתחם אימונים עבור הקבוצה הגרמנית וגם השקיע לא מעט כסף ברכש שחקנים במהלך השנים. בשנת 2000 שיחקה הופנהיים בליגה החמישית, אך בעזרת המימון והצטרפותו של הופ באותה שנה הקבוצה עלתה עד לליגה הבכירה עם השנים. הופ הוא מייסד חברת SAP.

דיטמר הופ. הבוס (רויטרס)דיטמר הופ. הבוס (רויטרס)

דאבור בסביליה: לא קיבל צ’אנס

דאבור, שהגיע לסביליה בקול תרועה רמה אחרי שחתם כבר באמצע העונה שעברה תמורת 15 מיליון אירו, לא הצליח להפוך לאחד מחביביו של המאמן יולן לופטגי ועד כה רשם במועדון הספרדי שתי הופעות לה ליגה בהן נכנס כמחליף לזמן מצטבר של 24 דקות, לצד שש הופעות בשלב הבתים של הליגה האירופית בהן כבש שלושה שערים ובישל עוד שניים. בנוסף, הישראלי גם רשם הופעה בודדת בגביע המלך. בסך הכל, רשם דאבור עד כה 443 דקות בכל המסגרות.

דאבור. בקושי שיחק (רויטרס)דאבור. בקושי שיחק (רויטרס)

אחרי שבסביליה לא הצליח לחלוף על פני לוק דה יונג וחאבייר הרננדס בדרך להשגת חולצת ההרכב, גם בהופנהיים יחכה לו קרב לא פשוט על ה-11, מול חלוץ נבחרת קרואטיה, אנדריי קראמריץ’ שכבש חמישה שערי ליגה העונה, וההולנדי יורגן לוקאדיה שהוסיף ארבעה משלו.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה