בהפועל חיפה עוקבים בדאגה אחרי מצבו של הבלם בן והבה, שנפצע אתמול (שבת) בהפסד 2:0 מול הפועל חדרה ויש חשש גדול שסיים את העונה. בהנחה שהאבחנה תוכיח שאכן כך הם פני הדברים, הרי שמדובר במכה קשה עבור המועדון. בשל הפציעה, ל-ONE נודע לראשונה כי מתנהל משא ומתן מתקדם עם מיקי סירושטיין ואף הושג סיכום.

המועדון ספג עד כה פציעות קשות של שחקנים: גל אראל ואלמוג בוזגלו, שמושבתים לתקופה ארוכה, בדומה לבלם ניסו קפילוטו.על כל הפציעות האלה צריך להוסיף את הפציעה של לירן סרדל, שלא משחק כבר שני משחקים. בנוסף על כל מה שקורה עם עדן בן בסט, שמעבר לתפוקה הדלה שלו במגרש והעימותים עם הקהל הצליח להרגיז אתמול את בעל הבית, יואב כץ: "לא יכול להיות שבן בסט לא יגיע למשחק עם האוטובוס שמביא את כל השחקנים וירשה לעצמו להגיע למגרש בכוחות עצמו. אני מבין ומכיר מצבים לפיהם השחקנים בסיום המשחק, מעדיפים לחזור עם המשפחות ולא עולים לאוטובוס אבל בנסיעה למשחק כולם מחויבים להגיע יחד למגרש".

סילבס: גם לתקופות רעות יש סוף

הבעלים נותן גיבוי לחיים סילבס למרות שרשרת ההפסדים והתוצאות האחרונות של הקבוצה: "דווקא אתמול מול חדרה היינו טובים בעיקר במחצית השנייה אבל הפציעות לפני ובמהלך המשחק הכריעו את הכף לחובתנו. נצטרך לשחרר ולהביא שחקנים טובים בינואר כדי להתקדם שוב במעלה הטבלה”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה