אחרי ה-0:0 הסוער בקלאסיקו, ריאל מדריד תארח הערב (ראשון, 22:00) את אתלטיק בילבאו בסנטיאגו ברנבאו, קבוצה שבמאה הנוכחית לקחה רק ארבע נקודות מהאצטדיון של הבלאנקוס בליגה עם תיקו, ניצחון ו-17 הפסדים. לקראת המשחק, דיבר מאמן הלבנים זינדין זידאן על ה-VAR, התייחס גם לעתידו ואפילו לפפ גווארדיולה. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי yes ,HOT סלקום TV ופרטנר TV.

מאמן ריאל אמר: “כל מה שהיה עם נושא ה-VAR בקלאסיקו כבר עבר מבחינתנו, אבל ברור שאפשר וצריך לשפר את זה, כל דבר אפשר לשפר, גם במקרה שלי. אנחנו עובדים קשה ונלחמים לא רק על הליגה, אני מרוצה מהעבודה שלי במועדון הטוב בעולם ולא יכול לשלוט על הביקורות מבחוץ, אנחנו ריאל מדריד ומודעים לאחריות שיש לנו”.

ראשון ב-22:00: ריאל מדריד מול בילבאו

האם כמאמן הוא טוב יותר ממה שהיה כשחקן: “אני לא יודע אם אמשיך לאמן עוד הרבה זמן, זה יהיה תלוי בכל מני דברים. אפשר לומר שאני מאמן לא טיפוסי. נראה עד מתי אמשיך אבל זה בטח לא יהיה עד גיל 60. אני אוהב לאמן אבל אהבתי גם לשחק, כשכל זה ייגמר – הלך עליי. הפסקתי לשחק בגיל 34 ועד היום האחרון שלי רציתי להשתפר. אם אתה חשוב בגיל 30 שאין לך מה לשפר – זה מטופש”.

דעתו על פפ גווארדיולה והמפגש נגד מנצ’סטר סיטי בשמינית גמר ליגת האלופות: “זה יהיה משחק מיוחד, כבר התמודדתי מולו הרבה פעמים כשחקן. אני מכבד את פפ מאוד, גם לפני כן וגם עכשיו. הוא המאמן הטוב ביותר בעולם”.

זינדין זידאן עם פפ גווארדיולה (רויטרס)זינדין זידאן עם פפ גווארדיולה (רויטרס)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה