עילאי אלמקייס, קשר נבחרת ישראל, עומד בפני תחילת דרכו בקבוצתו הגרמנית, הופנהיים, כאשר הוא קרוב לחתימה על חוזה מקצועני ראשון במועדון, כך נודע הבוקר (שלישי) לראשונה ל-ONE. בכך, הוא עתיד לקבל את ההזדמנות הראשונה שלו בבונדסליגה לאחר מכן, כאשר החתימה צפויה להתבצע בקרוב, לפני חלון ההעברות של חודש ינואר.

אלמקייס, שמסיים את חוזהו הנוכחי בתום העונה, בחר להישאר בהופנהיים על פני התעניינות מכמה קבוצות בבונדסליגה ובפרמייר ליג, ובכך הוא ישודרג כלכלית ומקצועית, ועתידו בהופנהיים יובטח לשנים הקרובות. העיתוי, ככל הנראה, לא מקרי, רגע לפני שעל הנייר אלמקייס יכול היה לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות לקראת העונה הבאה.

עילאי אלמקייס עם אנדי הרצוג (רדאד ג'בארה)עילאי אלמקייס עם אנדי הרצוג (רדאד ג'בארה)

קשר נבחרת ישראל וקבוצת המילואים של הופנהיים, כבר החל להתאמן עם הקבוצה הבוגרת בקיץ האחרון, יצא איתה למחנה האימונים ושותף בכמה משחקי אימון. כששיחק מול סביליה, נפגש עמו אנדי הרצוג, כפי שנחשף לראשונה ב-ONE, ומאז נסללה דרכו של הקשר הצעיר והמוכשר לסגל נבחרת ישראל.

מי שהוקפץ מנבחרת הנוער לנבחרת האולימפית, שיחק במדיה משחק אחד ואז קפץ לנבחרת הבוגרת לקראת המשחקים מול אוסטריה ולטביה. מול האחרונה, הוא גם רשם את הופעת הבכורה שלו במדי הנבחרת בגיל 19 בלבד ולפי הופעת בוגרים במסגרת המועדונים. לאחר מכן, הוא נכנס כמחליף גם במשחק מול פולין ופתח בהרכב במשחק האחרון של מוקדמות יורו 2020 בצפון מקדוניה. 

אניס בארדי במאבק מול דיא סבע ועילאי אלמקייס (רויטרס)אניס בארדי במאבק מול דיא סבע ועילאי אלמקייס (רויטרס)

בגרמניה, הוא ערך העונה 15 הופעות בקבוצת המילואים של הופנהיים ובישל שלושה שערים, לאחרונה הוא אף נכלל בסגל הקבוצה הבוגרת במסגרת הגביע הגרמני. לפני כן, הוא ערך שלוש עונות בקבוצות הנערים והנוער של המועדון, כשהשיא הגיע אשתקד, כאשר הוא העפיל ביחד עם חבריו לחצי גמר ליגת האלופות לנוער.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה