שלושה נערים מאזור המרכז, שטסו לחופשה בלונדון לקראת הגיוס לצה”ל, לא חשבו שהיא תיהרס להם בגלל משחקה של צ’לסי מול ליל בליגת האלופות. שלישיית החברים הלכו אתמול (שלישי) למשחק של צ’לסי בסטמפורד ברידג’ לאחר שרכשו מראש באתר בינלאומי כרטיסים למשחק ושילמו עליהם 80 ליש”ט לכרטיס. הם נכנסו לאצטדיון וישבו במקומותיהם, אך בדקה השלישית החוויה נהרסה להם.

אנשי ביטחון של האצטדיון ניגשו אליהם וביקשו לראות כרטיסים ודרכונים. הם נלקחו לחדר צדדי לחקירה ובסיומה נזרקו בבושת פנים מן האצטדיון בלי שראו את השערים במשחק בו ניצחה צ׳לסי 1:2 ועלתה לשמינית הגמר.

יצא פתאט: השחקן צייר לעצמו קוביות בבטן

מזה תקופה צ׳לסי נלחמת במי שסוחר במנוי של הקבוצה. יש לקבוצה מערכת מיוחדת שיודעת לזהות אם המנוי עצמו מגיע למשחקים ומתי או שהוא סוחר בהם. צ׳לסי החליטה להיאבק במי שלא קונה כרטיס רשמי אלא מכאלו שסוחרים במנויים. הנערים בני ה-18 חשבו שתפסו דיל טוב ולא ידעו שזה מה שעלול לקרות להם. השלושה נפלו קורבן לאתר למכירת כרטיסים שמתנהל בצורה לא נכונה, נפגעו מכך ונגרם להם מפח נפש.

איש התיירות הוותיק, גיא מלמד, שמוכר כרטיסים למשחקים בחו״ל החליט לפני כמה חודשים למכור רק כרטיסים רשמיים: “אני יודע שזה לפעמים יותר יקר, אבל אני והלקוחות שלי שקטים שלא יכול לקרות להם שיזרקו אותם באמצע משחק או לא ייכנסו אליו כלל”.

“עוד ועוד קבוצות החלו לנקוט בצעדים במי שסוחר במנויים וצריך מאוד להיזהר מכך״, ציין מלמד. הנערים יחזרו מחר לישראל עם החוויה הלא נעימה, כאשר אמש פנו לאתר הבינלאומי ממנו רכשו את הכרטיסים בדרישה לפיצוי.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה