אחרי הפציעות של נייט וולטרס ובפרט של ג’ון דיברתולומאו, שצפוי להיעדר עד לסוף העונה, במכבי תל אביב מבינים שהם בעונה שעד כה שווה פלייאוף יורוליג ולכן מוכנים לבצע את השינויים כדי להגיע אפילו רחוק מכך, כשהערב (שישי) נודע כי השמות החמים שעלו לחזק את הקו האחורי הם: אלכס פרז, טיילר אניס וג’ובאן נובאק. 

כאמור, פרז, ששיחק בעברו במכבי חיפה, הוא שחקן חופשי ויוכל להצטרף לצהובים לקראת הסיבוב השני (בין הסיבוב ה-14 ל-16) בגלל ששיחק במהלך העונה בז’לגיריס קובנה של שאראס. כמו כן, אניס, שהיה בפנקסיהם של אנשי מכבי ואף הגיע ארצה לבדיקות רפואיות, משחק כרגע בראפטורס מליגת הפיתוח ואילו ג׳ואבן נובאק הסרבי, משחק בליגה הגרמנית במיטלדויטשר.

ספרופולוס: "זוסמן יותר טוב מהעונה שעברה"

עוד נוסיף שאניס שיחק בעונה שעברה שלושה משחקים עם פנרבחצ’ה ביורוליג, כשבשנת 2014 נבחר בדראפט ה-NBA במקום ה-18 ע"י פיניקס סאנס. בנוסף, ב-NBA הספיק לעבור במילווקי באקס, יוסטון רוקטס וגם בלוס אנג'לס לייקרס לפני שהחליט לעבור לאירופה, אולם כאמור הקריירה האירופית שלו נפתחה בפציעה קשה ובשלושת משחקי יורוליג עם פנברחצ'ה העמיד 6.3 נק' ב-10.2 דקות בממוצע.

אלכס פרז (עמרי שטיין)אלכס פרז (עמרי שטיין)

פרז הגארד המקסיקני, שבימים האחרונים דווח שמועמד גם לגלאטסראיי, שיחק בחיפה בעונת 2016/17 ושוחרר במהלך העונה. הגארד הוא שחקן נבחרת מקסיקו, שרשם הצלחה גדולה בעונה שעברה בבנביט הטורקית והעמיד ממוצעים של 14.7 ו-5.6 נקודות בליגה ו-12.8 נקודות ו-5.1 אסיסטים בליגת האלופות של פיב"א, כשבקיץ האחרון הצטרף לז׳לגיריס, אך סיים את דרכו שם ומאז הוא שחקן חופשי. 

השם השלישי – ג׳ובאן נובאק רכזה הסרבי של מיטלדויטשר הגרמנית הוא ודאי השם הכי פחות מוכר ברשימה, השחקן אשר עבר מספר תחנות בבלקן משחק כעת בבונדסליגה אשר בשנים האחרונות הפכה לאחד היעדים המועדפים עבור קבוצות הנחשבות באירופה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה