האם ערן זהבי בדרך לשינוי כיוון ועזיבת הליגה הסינית אחרי יותר משלוש שנים לטובת ליגת ה-MLS בארצות הברית? ל-ONE נודע על פי גורמים בארה”ב כי יש התעניינות רבה בכוכב נבחרת ישראל וגוואנגז’ו ר.פ ונעשתה בדיקה רצינית לגבי מעבר אפשרי.

כזכור, זהבי סיים כמלך השערים של הליגה הסינית בעונה שהסתיימה בתחילת השבוע כשכבש 29 שערי ליגה וניפץ שיא. בנוסף, זהבי סיים עם 11 שערים במוקדמות יורו 2020, שער אחד בלבד פחות מהארי קיין מנבחרת אנגליה. 

המשקוף מנע מזהבי את אחד משעריו הכי יפים

אחרי ניפוץ השיא וכמות השערים המרשימה שכבש בשנים האחרונות, על פי גורמים בארה”ב לוס אנג’לס גלאקסי מחפשת מחליף לזלאטן איברהימוביץ’ שעזב והחלה בבדיקות לצירופו במקומו ומביעה רצינות רבה.

זלאטן איברהימוביץ'. זהבי יחליף אותו? (רויטרס)זלאטן איברהימוביץ'. זהבי יחליף אותו? (רויטרס)

בנוסף יש גישושים מצד אינטר מיאמי, קבוצתו של דייויד בקהאם, שמתחילה את דרכה ב-MLS ב-2020 בפרויקט החדש של כוכב העבר. יש גם קבוצה שלישית שגילתה עניין בכוכב נבחרת ישראל ועוקבת אחריו תקופה ארוכה לאחר שהייתה מעוניינת בו בעבר. העונה החדשה ב-MLS תתחיל ב-29 בפברואר.

בארה”ב קבוצות יכולות לגייס ספונסרים לתשלום השכר וזה לא אמור להוות מכשול. כזכור זהבי מקבל 12 מיליון דולר לעונה לא כולל בונוסים שמנים. גוואנגז’ו ר.פ לא היטיבה לשחק, הרבתה לספוג וסיימה את הליגה כהגנה הגרועה ביותר (72 שערי חובה). מלבד יכולת טובה של דיא סבע, וכמובן השערים של זהבי, הקבוצה הראתה יכולת חלשה.

דייויד בקהאם (רויטרס)דייויד בקהאם (רויטרס)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה