הפועל מרמורק, מוליכת ליגה א’ דרום, הודיעה היום (שני) על פרידה ממאמן הקבוצה ניב סידי מסיבות אישיות ופרסמו בהודעה רשמית: “המועדון מודה לניב על תקופה של עבודה משותפת. מאחלים לניב הצלחה בכל אתגר בו יבחר”.

סידי הגיב לכך בשיחה עם ONE ושפך אור על הסיבה בגללה הצדדים סיימו את ההתקשרות: “לא פוטרתי, הודעתי על התפטרותי מהסיבה הפשוטה שהתקבלו מספר החלטות הזויות וחסרות כל הגיון וחסרות כל אנושיות שאני מבחינתי לא הייתי מוכן לתת להם יד והחלטתי לוותר על התפקיד ולהישאר בן אדם. אימנתי כאן שחקנים שהם נוף שונה בכדורגל הישראלי, למדתי וניהנתי מכל רגע איתם ואני מאחל לכל אחד ואחד מהם שיעמדו במטרות שיציבו לעצמם העונה ובהמשך הקריירה”.

ניסן יחזקאל (איציק בלניצקי)ניסן יחזקאל (איציק בלניצקי)

עוד הוסיף המאמן: “ניסו במשך תקופה לשחרר שחקנים שאני מחזיק מהם ושהביאו את הקבוצה למקום הראשון בטבלה, וכל פעם בטענה אחרת, פעם אחת כספית, פעם שנייה מקצועית, פעם שלישית מסיבות שלא אוכל לפרט. כשטענו כי זו הייתה החלטה כלכלית כמובן שלא היה לי מה לדבר וזרמתי עם ההחלטה”.

בסביבתו של סידי האשימו כי ניסן יחזקאל, שמונה באחרונה כמנהל מקצועי של כל האגודה, “הסתובב שם יותר מדי”. הקש ששבר את גב הגמל היה הפיטורים של עוזר המאמן אביחי צבר.

יחזקאל בתגובה: “בעל הבית ביקש ממני לעשות מספר קיצוצים כלכליים ביניהם פרידה מעוזר המאמן. ניב לא אהב את זה. תפקידי לבצע את המדיניות והדרך שבעל הבית מבקש ורוצה לעשות”.

אברג'יל: "כואב לי על ההחלטה של סידי", דומב המועמד המוביל להחליפו

הספונסר הראשי של מרמורק, מוטי אברג’יל, על הפיטורים: "עשינו קיצוץ רוחבי מהסיבה שהיכולת לא תואמת למקום הראשון, ניב לא קיבל את זה שהקיצוץ חל על העוזר שלו. אמרתי לאבא שלו שיהיה גבר ושישאר עד סוף העונה". גם בנאדו ויובל נעים עשויים להגיע

עוד סיפר בשיחה ל-ONE: "בנינו קבוצה הכי טובה שיכולה להיות, אבל גם לי יש קווים אדומים שאני לא מוכן לחצות אותם. אני שם את הכסף בקהילה ובמחלקות הנוער בשביל העתיד. קיצצנו באופן רוחבי, הוא לא קלע אצל מישהו מיוחד, אלא אפילו אצל שחקנים בכירים. הקיצוץ היה בהנחה שאם עולים ליגה הכסף חוזר אליהם בחזרה. אני לא מביא מאה אחוז מהכספים של המועדון. יש כספים שאנחנו מקבלים מהעירייה, מהטוטו, מההתאחדות, יש כספים שאמורים להגיע והתעכבו, חלקם כנראה גם לא יגיעו. החלטנו לעשות קיצוץ בתפקיד מסוים ולא רק בו לצורך התייעלות”.

אסי דומב (חגי מיכאלי)אסי דומב (חגי מיכאלי)

“משהו בחודש האחרון אבד אצל ניב, בוא נגיד שהוא לא קיבל טוב את הפיטורים של עוזר המאמן והחליט שלא להישאר. לא התערבו לו בהחלטות מקצועיות, מעולם לא היה. ניסן יחזקאל מעולם לא נכנס לחדר הלבשה או אמר לו באיזו שיטה לשחק, אלא אפילו שמר עליו. אגב ניסן זה מי שהביא את ניב למרמורק לפני שנתיים. ניסן הבין לאן הוא הגיע ואפילו לא ייעץ לניב. ניסן אפילו לא העז להתקרב לחדר ההלבשה שחלילה ניב לא ירגיש מאוים. כל אמירה אחרת היא בגדר שקרים של אנשים שרוצים את רעת מרמורק".

"אנחנו עשינו שיחה עם ניב והבטחנו לו שיאמן עד סוף השנה גם אם נסיים במקום החמישי, אבל אם הוא בוחר לזוז הצידה - זה שלו ואני מכבד את העקרונות שלו. לגבי המאמן הבא? קבענו פגישה עם אסי דומב אבל הוא ממש לא חתם ולא סיכם. הוא כן הפייבוריט, אבל יש עוד אופציות כמו אריק בנאדו ויובל נעים שלדעתי יכולים להעלות את הקבוצה ליגה. עם מי שנסתדר בפן הכלכלי, נחתים".

    הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה