בעקבות האירועים שהתרחשו במשחק רבע גמר גביע המדינה בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים אמש, היום (שלישי) העניינים המשיכו להיות מתוחים בין הצדדים, כאשר מנכ”ל הקבוצה מהבירה, גיא הראל, הגיש תלונה רשמית כנגד האלופה כששלח הודעה לתובע איגוד הכדורסל, עו”ד טל אור.

אל התלונה צורפו סרטוני וידאו ובהם האוהדים הצהובים לכאורה מקללים ומבצעים תנועות מגונות בידיהם כלפי השחקנים וצוות המקצועי של ירושלים שהיו שם וכן הניפו דגלים שנכנסו לתוך תחומי המגרש, זאת עד שהגיע למקום צוות האבטחה של האולם אשר פינה את האזור מאוהדי קבוצת מכבי תל אביב.

גיא הראל (אורן בן חקון)גיא הראל (אורן בן חקון)

בנוסף לכך, נראה לכאורה גם מקל שנזרק מאותו יציע לעבר ספסל הפועל ירושלים, אשר פגע בפרקט בסמוך מאוד לשחקני הקבוצה מהבירה. בעקבות הדברים, החליט עו”ד טל אור להעמיד את מכבי תל אביב לדין משמעתי.

בהודעת ההעמדה לדין נכתב בין היתר: “בנסיבות אלה ולנוכח ביצוע מעשי האלימות הפיזית לכאורה על ידי אוהדי קבוצת מכבי תל אביב כנ"ל ולנוכח המצוין בדוח השיפוט ובדוח המשקיף כאמור, אני מחליט להעמיד לדין את קבוצת מכבי תל אביב בגין עבירות לכאורה על הוראות סעיף 22(יב) לתקנון המשמעת – "התפרעות, תיגרה ותקיפה", ו/או על הוראות סעיף 22 (יד) – "התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים", ו/או על הוראות סעיף 22(טו) – "פגיעה על ידי אוהדים", ו/או על הוראות סעיף 22(טז) – "התפרעות אוהדים".

“בנסיבות העניין, הריני להודיע כי אני מתכוון להופיע לדיון המשמעתי הקבוע בעניינן של הקבוצות בתור תובע האיגוד, וכי בהתאם להוראות תקנון המשמעת, הן רשאיות להיות מיוצגות על ידי עו"ד מטעמן”.

קטש: הניצחון הזה הגיע מחדר ההלבשה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה