הישג נוסף לאלוף העולם בג’ודו שגיא מוקי. לראשונה אי פעם, ספורטאי ישראלי הפך לפרזנטור של מותג בינלאומית, אחרי שחתם על חוזה עם ויזה העולמית, כאחד מבין חבורה מרשימה של ספורטאי עילית שהחברה מאמצת לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. מעתה והלאה מוקי יהפוך לפנים של האירוע הגדול ביותר בספורט העולמי, כאשר יופיע על שלטי חוצות ביפן, בארצות הברית ובמקומות נוספים בעולם.

מוקי נכלל ברשימת הספורטאים האולימפיים והפראלימפיים ב”קבוצה של ויזה”, שמספקת חוזה אימוץ עד ינואר 2021. מדובר בחוזה סודי שנחשב לגובה ביותר שנעשה עם ספורטאי ישראלי, כאשר הוא מוערך במאות אלפי שקלים לא כולל בונוסים גדולים למקרה של זכייה במדליה אולימפית.

שגיא מוקי (חגי מיכאלי)שגיא מוקי (חגי מיכאלי)

ככל הנראה, מה שהניע את ויזה העולמית להחתים את מוקי על החוזה היה היחסים שלו עם הג’ודאי האיראני סעיד מולאי, שנאלץ לוותר על תואר אלוף העולם בגלל לחץ מהמשטר האיראני. המחווה של מוקי למולאי, האמירות התומכות והזכייה באליפות העולם על חשבונו הם אלה ששמו את שמו של מוקי בין רשימת הספורטאים הגדולים שוויזה רצתה בקבוצה שלה.

סימון ביילס (רויטרס)סימון ביילס (רויטרס)

חברת האשראי הענקית היא נותנת החסות הרשמית של המשחקים האולימפיים בטוקיו ובעקבות זאת היא גם מאמצת ספורטאים מאז שנת 2000. בחודש האחרון מוקי טס לצילומים במטה בחברה בסן פרנסיסקו, שם עמד לצד כמה שמות גדולים והצטלם לשלטי חוצות שיופיעו בכל רחבי העולם. בין היתר, חברים בקבוצה של ויזה גם מתעמלת המכשירים הטובה בהיסטוריה סימון ביילס, השחיינית קטי לדקי ושמות בולטים נוספים, כולל גם מהספורט הפראלימפי. אין ספק שמדובר בחוזה גדול ומשמעותי, ששם את מוקי בין הגדולים ביותר.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה