אמנם היא הייתה ראויה הערב (שבת) לפחות לנקודה, אך קיפאון הגנתי בדקות האחרונות קבע הפסד נוסף עבור קריית שמונה, הפעם מול הפועל באר שבע (2:1). אחרי ההפסד לא שקט בקבוצה הצפונית, שעדיין מתלבטת בנוגע להמשך עתידו של מסאי דגו, שעלול לקבל הודעה על סיום תפקידו.

לפי שעה בקריית שמונה החליטו להשהות את ההחלטה באשר לעתידו של המאמן מסאי דגו ולקיים מחר בבוקר שיחה שתכריע האם לאור השיפור ביכולת יקבל המאמן מנדט לשבוע נוסף, זאת בתקווה שגם שיפור בצבירת הנקודות יגיע או לחלופין ייפרדו ממנו כבר בתחילת השבוע. קובי רפואה, שכבר היה סגור בקבוצה טרם הניצחון על אשדוד במחזור הקודם, הוא זה שאמור להחליפו.

בכר: ״משחק לא טוב שלנו, היינו בפאניקה״

דגו עצמו לא הסתיר את אכזבתו בסיום: “אני מרגיש פספוס כי בחצי השני היינו טובים יותר והגענו למצבים. ניקח את הדברים הטובים ונתקן מה שצריך. זה הפסד מאוד קשה שלא מגיע לנו, אפילו הגיע לנו ניצחון. נגד חדרה ואשדוד לא היינו כל כך טובים והפעם היינו חזקים, לחצנו אותם וגרמנו להם להרגיש לא בנוח. לא מעניין אותי המילים החמות אני רוצה נקודות. זו עונה ארוכה ואם עשינו משחק כזה אז אנחנו יכולים לנצח בכל מגרש. יש פה חומר שחקנים טוב ואני מבטיח שנעלה כמה שיותר גבוה”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה