בהפועל חולון קיבלו בהלם את ההפסד אמש (רביעי) 82:79 לטורק טלקום אנקרה במחזור הראשון של ליגת האלופות של פיב"א, לאחר שהטורקים רשמו ריצת 2:12 מטורפת שלוש דקות וחצי לקראת הסיום וניצחו בניגוד למהלך המשחק. כעת בחולון עושים חושבים לקראת המשך המפעל, בידיעה שהפסד נוסף כבר יביא ללחץ מפני אי העפלה אפשרית.

ג'יילן ג'ונסון, שסיים משחק חלש מאוד מבחינה אישית עם 0 נקודות ב-4 דקות בלבד וחוזהו הזמני שמסתיים בימים הקרובים, ככל הנראה לא יוארך והוא צפוי לקבל הודעת שחרור ויובא במקומו מחליף, בלי קשר לגארד שבקבוצה מחפשים בכל מקרה. דווקא מלאקי ריצ'ארדסון שהיה בדרך החוצה צפוי להישאר לאחר שסיפק משחק נהדר עם 21 נקודות ו-6 כדורים חוזרים והיה מנקודות האור בקבוצה הישראלית.

מכבי ת"א עם 86:102 על הפועל אילת

"זה ממש הפסד נאיבי, מבאס, אבל רואים שזו קבוצה שרק תלך ותשתפר", אמרו במועדון. "אם חסר לנו שחקן "רוצח"? אולי, לא יודע. עכשיו ננסה לתקן במשחק הבא". עוד אמרו: "זה מרגיז להפסיד ככה, אבל אין מה לעשות, הסגל עדיין לא שלם. צריכים גם להיות פחות נאיבים ולא לחגוג כל כך מהר, זה ממש ברח לנו מהידיים וחבל, לא בכל משחק אתה מוביל ככה לקראת הסיום מול קבוצה חזקה כל כך".

בחולון צריכים לתת את הדעת על השליטה של הטורקים מתחת לסלים שם היו להם 33:38 בכדורים החוזרים וכמו כן איבדו פחות 11:7 ובטח בטח על הריצה המטורפת של הטורקים לקראת הסיום לא היטיבה עם חולון שהייתה נראית מבולבלת מאוד בשלוש הדקות האחרונות והתקשתה להשיג סלים נוספים, דבר שהביא לא את ההפסד.

טי ג'יי קליין ועמית שמחון (נעם מורנו)טי ג'יי קליין ועמית שמחון (נעם מורנו)

שרון דרוקר המאוכזב אמר בסיום: "אני צריך לראות את זה עוד פעם, אבל נראה לי שחגגנו מוקדם מידי, לא היינו מרוכזים עד הסיום וקיבלנו סלים קלים. גם שביצענו דברים טובים, פספסנו כדור פה ושם, פספסנו משחק שיכולנו לקחת אותו. ההגנה הייתה טובה בחצי השני וזה המשחק, נרים את החברה ונתקדם. בטוח היו דברים שהייתי משנה, אני אראה את המשחק, אבל עכשיו זה מאוחר מדי. ההתחלה הייתה לא טובה והיינו בהלם. חזרנו יפה והובלנו ושם היינו צריכים להיות יותר מרוכזים. לוקח איתי את המלחמה של השחקנים".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה