בני יהודה מנסה להתחזק רגע לפני סגירת חלון ההעברות הערב (רביעי). לאחר של-ONE נודע לראשונה כי הקשר הסרבי מתיאה ליואיץ’ מועמד ומתנהל מולו משא ומתן מתקדם, במועדון החליטו לעשות את כל המאמצים כדי להחתימו לפני סגירת חלון ההעברות בעוד פחות מ-24 שעות. 

מדובר בקשר בן 25 ששייך לקבוצת בלנשש הפורטוגלית. עוד לפני כן שיחק בוולינגטון פיניקס מניו זילנד, בז’לגיריס מליטא ובקבוצות הסרביות ראד וטלאופטיק. ב-2014 עבר לפרטיזן בלגרד, אך לא רשם במדיה הופעות בליגה.

אבוקסיס: זה משחק שהיינו צריכים לנצח

הקשר ההתקפי, שהספיק לערוך העונה חמד הופעות ליגה במדי בלנשש הפורטוגלית (האחרונה לפני יומיים), הרשים מאוד את אבוקסיס. המאמן, שנוהג להזמין שחקנים זרים להתרשמות, מוכן לחרוג ממנהגו ולהחתימו ללא התרשמות.על אף שפתח בארבעה מחמשת המחזורים הראשונים בפורטוגל בקבוצתו העונה, בלנשש צפויה לשחרר אותו בחינם, שכן המועדון סובל מבעיה כלכלית. אם וכאשר יחתום, ליואיץ' יהפוך לאחד המשתכרים הגבוהים בקבוצה ואולי אף למשתכר הבכיר.

בנוסף, ל-ONE נודע כי אם הזהובים לא יצליחו להחתים את הסרבי, הם יילכו על בן רייכרט, ששוחרר לאחרונה מזולטה וארחם הבלגית. הקשר בן ה-25 הושאל בעונה הקודמת למ.ס אשדוד, במדיה רשם 18 הופעות ליגה, בהן כבש שער אחד.

בתוך כך, גם קבוצת הנוער של המועדון, המשחקת בליגה הלאומית, מתחזקת. פרינס צ'ארלס, קשר אחורי גנאי בן 18, חתם לעונה באמצעות סוכנו רפי שמואל, עם אופציה לשתי עונות נוספות.

רפי שמואל ופרינס צ'ארלס (מערכת ONE)רפי שמואל ופרינס צ'ארלס (מערכת ONE)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה