האם קני סייף ישוב לשחק בליגת העל בימים הקרובים? רגע לפני סגירת חלון ההעברות ביום רביעי הקרוב, ישנו ניסיון להשיב את הקשר המוכשר לליגת העל על מנת שיחזור לקבל דקות משחק בזמן שהוא לא מקבל קרדיט או הזדמנויות בשורות אנדרלכט הבלגית ועל פי קרוביו הוא מועמד לכל הגדולות של ישראל. 

השחקן הוזכר בעיקר בהקשרים של הפועל באר שבע ושל מכבי תל אביב, אך גם של מכבי חיפה. יחד עם זאת, יש לציין כי המאמן מרקו בלבול טען בסוף השבוע החולף כי הסגל של הירוקים סגור ולא יצורף שחקן נוסף. כזכור, ב-2014 הוא עזב את ליגת העל ועבר לגנט שם רשם שנים טובות במיוחד לפני שנמכר בסכום של 3.7 מיליון אירו לאנדרלכט. 

מה מחפשות קבוצות הליגת לקראת סיום החלון?

דווקא שם היכולת הנהדרת שלו מגנט לא שוחזרה, הוא סבל מפציעות ולבסוף יצא בהשאלה לסינסינטי מארצות הברית. הקיץ חזר לקבוצה של וינסנט קומפאני אך הוא לא מקבל שם הזדמנויות להראות את יכולתו ובשל סגירת החלון במרבית הליגות בעולם, ישנו ניסיון נוסף להחזיר את השחקן בן ה-25 לישראל עד לסיום העונה. בסביבתו של השחקן ציינו היום כי הוא “נערך להישארות בבלגיה לפחות עד ינואר”, אך אם אחת הגדולות בליגת העל תעשה מהלך בגזרתו, ייתכן ואפשר יהיה לראותו שוב בישראל בעוד שלושה ימים.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה