האם מכבי חיפה בדרך לחיזוק נוסף? הקשר האחורי הקמרוני ז’אנדו פוקס בן ה-21 מועמד להצטרף לירוקים, כך נודע היום (שישי) לראשונה ל-ONE. השחקן החל את הקריירה שלו בסושו ושיחק במדיה עד העונה שעברה, כאשר בקיץ אלאבס מלה ליגה החתימה אותו הקיץ אך הוא עדיין לא ערך הופעת בכורה במדיה ועשוי להגיע למועדון מהכרמל.

הקשר הקמרוני שיהיה בן 22 באוקטובר הקרוב החל את דרכו כאמור בקבוצת הנוער של סושו הצרפתית, לאחר מכן עלה לקבוצת המילואים וב-2016 הצטרף לקבוצה הבוגרת, המשחקת בליגה השנייה בצרפת מאז 2014, במדיה ערך 116 הופעות בכל המסגרות, כבש חמישה שערים והוסיף שבעה בישולים.

ז'אנדו פוקס מול וויליאן במשחק ידידות מול ברזיל (רויטרס)ז'אנדו פוקס מול וויליאן במשחק ידידות מול ברזיל (רויטרס)

תפקידו העיקרי הוא כקשר דפנסיבי, אך יכול לתפקד גם בעמדות שונות בקישור וגם בצדדים. פוקס שיחק בנבחרות הצעירות של צרפת, אך בנובמבר 2018 ערך את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת קמרון הבוגרת, כשהפסידה 1:0 במשחק ידידות לנבחרת ברזיל, כאשר פוקס השלים 90 דקות דווקא כמגן ימני. חברו להרכב אגב באותו משחק היה אקס מכבי חיפה – ג’ורג’ מנדז’ק.

הקבוצה של מרקו בלבול חזרה להתאמן היום אחרי שלושה ימי חופשה. מיד עם החתמתו של קשר זר, יחליטו במועדון לגבי עתידם של מספר שחקנים דוגמת איקוום אוטין, יהב גורפינקל, שי בן דוד וייתכן שגם מוחמד אבו פאני.

העדות על הנעשה במחלקת הנוער של מכבי חיפה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה