הפועל תל אביב מתכוננת לקראת הישורת האחרונה בחלון ההעברות, כאשר היא צפויה לצרף שני שחקנים זרים, כך מסתמן לאחר שראשי המועדון הודיעו אמש (שני) לקלאודמיר פריירה כי הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות של ניסו אביטן וכי עליו לחפש לעצמו קבוצה חדשה, כך נודע לראשונה ל-ONE.

כפי שכבר פורסם, פריירה היה בתקופת מבחן לאחרונה, כשאביטן החל לבדוק אופציות אחרות לעמדת הקשר האחורי והוצעו לו וובה בראון ומוחמד אבו פאני. למרות זאת, הוא הברזילאי פתח בשני המחזורים הראשונים של ליגת העל וכעת הגיעה ההודעה הרשמית מהמועדון לנציגו של השחקן.

אביטן: מבין את התסכול של האוהדים

הקשר, שהגיע להפועל ת"א בחודש ינואר האחרון ועזר לקבוצה להישאר בליגת העל, נראה שפוף באימונים האחרונים במתחם חודורוב, כך מספרים במועדון, והוא מאוכזב מההחלטה. מה גם שהסגלים בליגת העל ככל הנראה סגורים ופניו כנראה מועדות לליגה הלאומית.

ל-ONE נודע כי הפועל ראשון לציון, שמחפשת חיזוק זר כדי להשלים את הסגל שכרגע מונה רק שחקנים ישראלים, קיבלה הצעה לקלוט אותו, אך הוא לא התלהב תחילה לרדת ללאומית ובעיר היין רוצים לצרף בכלל חלוץ. לכן, קלאודמיר יהפוך לאופציה מבחינת הכתומים רק אם יימצא חלוץ ישראלי. בכל מקרה, לאחר ההודעה של הפועל לשחקן, צפויות התפתחויות בעניינו.

בנושא אחר, לאחר שחזר להתאמן בנפרד מחבריו, במסגרת המו"מ על תנאים חדשים ושכר מקוצץ תמורת הישארות בהפועל ת"א - כפי שנחשף ב-ONE - השיחות מול אחמד עאבד יימשכו בניסיון למצוא פתרון, כאשר המאמן רוצה בהישארותו להתקפה וכגיבוי לעמדת המגן הימני.

רועי זיקרי חוגג (חגי מיכאלי)רועי זיקרי חוגג (חגי מיכאלי)

אחרי ההודעה לקלאודמיר, הגיעה שיחה דומה פחות או יותר לרועי זיקרי. השחקן ונציגו שמעו מראשי המועדון כי הוא לא נכלל יותר בתוכניות המקצועיות של אביטן וכי עליו לחפש לעצמו קבוצה לקראת המשך העונה, כאשר הרצון הוא להשאילו ולא לשחררו. 

זיקרי, שחתם בהפועל ת"א לפני כשנה וחצי בעודו משחק בהפועל כפר סבא בליגה הלאומית, הצטרף לאדומים בתחילת העונה שעברה, לא לפני שהעביר חצי עונה בהפועל רעננה. כעת, אותה רעננה רוצה להחזירו לשורותיה, כאשר מנחם קורצקי אימן אותו גם אז ומאמין בו מאוד, אולם כרגע אין תקציב פנוי לשכר כמו של זיקרי. 

קבוצות נוספות שהתעניינו בימים האחרונים בזיקרי הן הפועל חדרה, כפי שכבר פורסם, ול-ONE נודע כעת כי גם עירוני קריית שמונה מגלה בו עניין ובוחנת את האפשרות לצרפו. יש לציין כי לאחרונה התעניינו בו בני יהודה, ואף רצתה לקנות אותו מהפועל ת"א, אך האדומים סירבו ולבסוף הוחתם בשכונה בן אז'ובל.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה