המבצע להחזרת ניימאר לברצלונה תופס תאוצה. בצרפת פרסמו היום (שלישי) כי ראשי פאריס סן ז’רמן מעוניינים לסגור את הסגל שלהם בהקדם האפשרי ולמכור עוד היום את הכוכב הברזילאי, כאשר ראשי האקסית מקטאלוניה אריק אבידל ואנדרה קורי מטעמה של כבר נחתו בעיר האורות כדי להיפגש עם המנהל המקצועי של הקבוצה, לאונרדו. ב”מארקה” פורסם כי פ.ס.ז’ דורשת 250 מיליון אירו על ניימאר, כ-30 מיליון אירו יותר ממה שנקנה.

כעת מפרסמים בספרד כי הפגישה בין ראשי ברצלונה לפ.ס.ז’ הסתיימה והמנהל הטכני של הקטאלונים, אריק אבידל, ייפגש עוד הלילה עם ניימאר על מנת לקדם את עסקת העברתו. דיווחים נוספים בספרד מספרים כי פאריס מתעקשת לקבל סכום כסף בנוסף לפיליפה קוטיניו ונלסון סמדו. בקטאלוניה אופטימיים לגבי העסקה בעיקר בשל העובדה כי נשיא פ.ס.ז’, נאסר אל חלאיפי, רוצה לסיים את סאגת הסגל ולהתרכז בפתיחת העונה ללא הקיצוני.

כשברקוביץ' פגש את כריסטיאנו רונאלדו

יחד עם זאת, ישנם דיווחים סותרים בספרד כאשר בגופי תקשורת אחרים נטען כי הפגישה בין הצדדים הסתיימה ללא כלום ולא הניבה שיפור במשא ומתן בין בארסה לפאריס. בכל אופן, נדמה כי אבידל ינסה להעלות הילוך באמצעות פגישה ישירה עם השחקן.

נראה שאנחנו עומדים בפני אחד הקאמבקים הגדולים והמעניינים בכדורגל. גם מקורביו של הברזילאי שוללים כל מעבר אפשרי שלו לריאל מדריד ומחזקים את השמועות לפיהן יגיע לקבוצה אותה עזב לפני שנתיים תמורת סכום שיא של 222 מיליון אירו, בדרך להפיכתו לשחקן היקר ביותר בהיסטוריה של הספורט הזה.

בנוסף לכך, דיווחים מספרים כי ברצלונה ביקשה מפאריס את הדוחות הרפואיים של ניימאר, זכר לפציעה בקרסול שהשביתה את הברזילאי למשך תקופה לא קצרה. כמו כן, במועדון הקטאלוני פנו לייעוץ של רופאים מומחים על מנת לבחון את השפעות הפציעה לעתיד. בבארסה עתידים לרכוש את ניימאר בסכום גבוה במיוחד, ובשל כך מעוניינים לוודא כי הוא מגיע בריא וכשהפציעה הטורדנית מאחוריו. 

באותו נושא, בזמן שהמאבק על רכישת הקשר נמצא בשיאו, נדמה כי הוא לא מודאג כל כך ובימים אלה נרגע על החוף בפורטוגל. מוקדם יותר השבוע הכוכב בילה בהופעה של הזמרת הברזילאית פאולה פרננדס ולאחר מכן התפנה לבטן-גב באחד החופים באי.

ניימאר בחוף בפורטוגל (אינסטגרם)ניימאר בחוף בפורטוגל (אינסטגרם)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה