חדשות רעות לבית”ר ירושלים. קפטן הקבוצה מהבירה, עידן ורד, עשוי לעבור ניתוח בכף הרגל. הקשר ימתין עוד שבוע בניסיון להימנע מהליך שכזה על ידי טיפולים נוספים, אך אם לא יצליח להתגבר על הפציעה הטורדנית בימים הקרובים, הוא יאלץ לעבור ניתוח. “עידן כבר עשה הכל כדי להתגבר על הפציעה, הוא טס עד לבוסטון, עשה טיפולים קונבנציונאלים וטיפולים אלטרנטיביים, אולי אין מנוס מניתוח כדי שהוא יסיים את הסאגה הזו סביב הפציעה ברגל”, אמרו בבית וגן. 

בבית״ר מודאגים מצד אחד ממצבו של הקשר בשל העובדה כי ורד הוא בורג חשוב בקאדר של רוני לוי, כשמנגד אומרים שאם לא תהיה ברירה וניתוח יצליח להוביל להחלמתו של השחקן, גם אם לא יצליח לשחק במחזורים הראשונים שלי הליגה, זה שווה את זה. 

רוני:בית"ר תהיה קבוצה חזקה מאד השנה

בתוך כך, גם הבלם טל בן חיים בספק למשחק פתיחת העונה. על פי הצוות הרפואי במועדון, האחרון עבר מספר טיפולים וזריקות באזור המפשעה במטרה להתגבר על הפציעה אך עדיין לא הצליח לחזור להתאמן. אם בן חיים בסופו של דבר יחזור בשבוע הבא לאימונים זו תהיה בשורה מבחינת הצוות המקצועי ובמקרה שכזה האפשרות שיעמוד לרשותו של הצוות המקצועי במחזור הפתיחה תהיה גבוהה. 

שני שחקנים שכרגע נמצאים בסגל הצהובים-שחורים ולא בונים עליהם הם אפונסו טיירה וז’אורז’יניו. בבית”ר מקפידים לשמור על כבודם של השניים ומאפשרים להם להתאמן כרגיל ובכוונה לא הפכו אותם למנודים. הברזילאי יודע כי אם יוחתם שחקן זר בשורות בית”ר, הוא יוקפא וייאלץ להעביר עונה שלמה ביציע, אלא אם יעבור לקבוצה אחרת. 

ז'אורז'יניו. לא מתפשר בנושא הכספי (אורן בן חקון)ז'אורז'יניו. לא מתפשר בנושא הכספי (אורן בן חקון)

גם טיירה וגם ז’אורז’יניו לא מוכנים בשלב הזה להתפשר בנוגע לשכר המובטח להם בבית”ר (טיירה 250 אלף דולר לעונה, ז’אורז’יניו 280 אלף דולר לעונה), מה שמעכב מעבר אפשרי שלהם לקבוצות האחרות שלא מוכנות לשלם להם שכר בסכומים שכאלה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה