רגע לפני אליפות העולם - חנה קנייזבה מיננקו מחליפה מאמן. קופצת המשולשת, שנחשבת לאחת מהטובות ביותר בעולם בתחומה, תיפרד ממאמנה הצרפתי ז’אן הרווה סטיבנאר ובקרוב תחזור למאמנה החדש-ישן, אלכס מרמן. 

מיננקו שקלה אם להחליף את מאמנה הצרפתי לאחר שהוא לא הצליח להביא לשיפור בתוצאותיה. כזכור, לאחרונה האתלטית העפילה לאליפות העולם לאחר שהצליחה לעמוד בדרישת המינימום של הקריטריון כאשר קפצה למרחק של 14.20 מטר - ולא קפצה מעבר לזה בחודשים האחרונים.

מלבד זאת, ז’אן הרווה סטיבנאר אימן אותה כחלק מקבוצה ו”בשלט רחוק”, עם שיטה שלא הביאה לשיפור ביכולותיה, כך שבאליפות ישראל מי שליווה אותה היה בעלה אנטולי מיננקו. לכן בשלב זה בסביבתה חיפשו מאמן שילווה אותה באופן צמוד יותר בתחרויות ובאימונים, הן בארץ והן בחו”ל. יש לציין, כי עד כה לא נחתם חוזה בין מיננקו למרמן, אך נדמה כי השניים יחזרו לשתף פעולה.

אלכס מרמן כבר עבד בארץ עם מיננקו במשך חמש שנים והביא אותה לשיאים גדולים בעבר, כולל הזכייה במדליית כסף באליפות העולם. לפני כשנה וחצי הצדדים הפסיקו לעבוד ביחד, אך כעת מגיע הקאמבק. כל זאת, בזמן שמיננקו מנסה להתאושש מהנקע בקרסול ממנו היא סובלת. לפי ההערכות כרגע, היא תתחרה בדוחא.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה