מצבו של עומר אצילי מדאיג מאוד את מכבי תל אביב ול-ONE נודע כי בשבועות האחרונים השחקן נמצא תחת מעקב יומי אחר התקדמות הליך השיקום שלו. בימים אלה השחקן אינו מתאמן עם חבריו, אלא עורך אימונים אישיים וטיפולים ובכל יום מבצעים הערכת מצב בגזרתו, כאשר החלים מניתוח בקעים שעבר ב-23 במאי אצל ד”ר אורליך בגרמניה, ולכך התווספה פציעת מפשעה אשר עלולה להוליד היעדרות של כחודשיים נוספים. 

יש הטוענים כי דקות המשחק שקיבל במחנה האימון יחד עם האימונים המלאים שערך באותם הימים, לא הטיבו עם מצבו ולהפך גררו החמרה. אצילי צריך לציין, נותח אצל ד”ר אורליך בשל שיטת הטיפול הייחודית אשר הייתה אמורה לפי הערכות להחזיר אותו לפעילות מלאה תוך כחודש ימים. אולם, נראה כי תוך כדי הליך השיקום הוחמרה פציעה במפשעה שלפי טענתו של המאמן ולדימיר איביץ’, הפריעה לו עוד בשנה שלפני כן אך לא זוהתה בזמן.

פיבן, מנספורד, אצילי ושכטר. תקווה גדולה במכבי ת"א להטבה בשבועיים הקרובים (רדאד ג'בארה)פיבן, מנספורד, אצילי ושכטר. תקווה גדולה במכבי ת"א להטבה בשבועיים הקרובים (רדאד ג'בארה)

כך או כך, חלה ריגרסיה במצב והוא התלונן על כאבים חוזרים תוך כדי מחנות האימונים ואז בוצעה אבחנה נוספת לפציעה במפשעה שלו. כעת השחקן עובר טיפולים ושיקומים ומצבו נבדק ומנוטר באופן יום יומי כאשר בסיטואציה שנוצרה, ישנו ניסיון לעזור לו לשוב לפעילות דרך שיקום הפציעה וטיפולים שאינם כירורגיים. יש לציין כי בשבוע שעבר השחקן עבר בדיקת הדמיה אשר הצביעה על התקדמות יחסית בהחלמתו ולכן ישנה תקווה כי התהליך שהוא עובר בימים אלה – פועל באופן חיובי. 

אולם, לכולם ברור כי אם תוך שבועיים לא תחול הטבה משמעותית במצבו והוא עדיין לא יצליח לחזור לאימונים, החשש הגדול ביותר הוא שלא יהיה מנוס מניתוח נוסף. במקרה שכזה, אי אפשר להתחייב על מועד הזמן להחלמה. כאמור, ישנה תקווה גדולה כי הליך השיקום שאצילי עובר בימים אלה יספק תוצאות טובות וכן יהיה אפשר להחזירו לפעילות מלאה ומשם להתקדם למצב שהוא חוזר אל כר הדשא אולם זה עלול לקחת חודשיים נוספים. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה