מכבי תל אביב עדיין מחפשת מגן ימני במקום אלי דסה שלא ימשיך. ל-ONE נודע כי המגן הימני ממאדו בגאיוקו מועמד להגיע לצהובים. במקביל, הסיכויים לצירופו של דור אלו פחתו משמעותית ואם יוחתם מגן ישראלי סביר להניח שמכבי תפנה לכיוונים אחרים. אלו עדיין לא סיים את הבדיקות הרפואיות שלו, הבדיקות שביצע מתארכות ובמכבי ת”א מנסים למצות אופציות נוספות.

המאמן ולדימיר איביץ’ יצטרך להכריע האם הוא מצרף את אלו, מגן ישראלי אחר או הולך לכיוון מגן ימני זר כאשר בחירה במגן ימני זר תשליך על תוכניות החיזוק של המאמן שכן תסתיים לו מכסת הזרים. חזרתו של ניק בלקמן, שאינו נחשב לזר, עשויה להטות את הכף לטובת בגאיוקו.

למה מכבי ת"א העדיפה את דור אלו על דסה?

בגאיוקו בן ה-29 נמנה עם הסגל של חוף השנהב באליפות אפריקה והגיע עם הנבחרת שלו עד לרבע גמר הטורניר, שם נכנעו הפילים לאלג’יריה בדו קרב פנדלים. השחקן ששייך למכלן הבלגית שיחק בעונה החולפת בהשאלה ברד סטאר מהליגה השנייה בצרפת, שירדה לליגה השלישית.

המגן שגובהו 1.75 מטרים שיחק בעברו גם בצד ימין של הקישור ואף כמגן שמאלי, אבל עיקר תפקודו הוא בצד ימין של ההגנה, במשבצת של דסה שעזב את הצהובים. בין היתר עבר בגאיוקו בקבוצות מסלובקיה, ביניהן סלובן ברטיסלבה, בסנט טרוידן הבלגית וכאמור בצרפת, כשבכל הפעמים עבר ממועדון למועדון בעסקאות השאלה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה