בלם הפועל תל אביב, אדי גוטליב, קרוב למעבר לאורנבורג הרוסית. לאחר שהקבוצה, שסיימה את העונה האחרונה בליגה הרוסית במקום השמיני, הציעה 180 אלף יורו עבור רכישתו של גוטליב, ונדחתה על ידי האדומים, היא שיגרה הצעה משופרת בסכום שקרוב ל-300 אלף יורו, הסכום שהאדומים ביקשו, ונותר פער קטן בין הצדדים.

למעשה, לאחר שמכרו את רמזי ספורי להפועל באר שבע תמורת חצי מיליון יורו ואת רז נחמיאס לסקציה נס ציונה ב-100 אלף שקל, במתחם חודורוב בונים על אותם 300 אלף יורו לקראת העונה הבאה, כאשר במועדון ציינו את אחד מהבלמים, גוטליב או אוראל דגני.

ניסו אביטן: המטרה להחזיר את הפועל לצמרת

אולם, לפי סכום ההצעה שהתבקש מאורנבורג מדובר כמובן על גוטליב, לו אין סעיף שחרור. מה גם, שהפועל ת"א לא יכולה לבנות על העברתו של דגני, מאחר שהוא לא מחזיק בהצעה רשמית, או לפחות לא כזו שתואמת את סעיפי השחרור שלו – 400 אלף דולר לקבוצה ישראלית או 200 אלף דולר לקבוצה בחו"ל – והוא יוכל לעבור בכל שלב שיבחר בחלון ההעברות.

גוטליב, שקיבל הצעה לחוזה חדש בהפועל ת"א כשחוזהו הנוכחי יסתיים בתום העונה הבאה, לוחץ לעבור לרוסיה וסרב לשמוע על הצעות מקבוצות אחרות בישראל. כזכור, הוא כבר היה על סף מעבר לאופה לפני שנתיים והתרשמות שלו בזניט סנט פטרסבורג לא יצאה אל הפועל אחר כך. בעונה החולפת הוא היה במעקב של קרסנודאר, קריליה סובטוב, אוראל ואופה, שלא הגישו הצעה רשמית, כשהראשונה שמונחת על שולחן האדומים היא זו של אורנבורג.

פייסל מוליץ' וסארי פלאח (עמרי שטיין)פייסל מוליץ' וסארי פלאח (עמרי שטיין)

בתוך כך, ל-ONE נודע כי החלוץ השייך לקבוצה, פייסל מוליץ', ששיחק בבני יהודה בחצי העונה האחרונה בליגת העל כמושאל, סיכם עם ראשי המועדון על עזיבה וישוחרר בקרוב רשמית מהפועל ת"א.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה