כאשר אומרים הפועל תל אביב בכדורסל, הקבוצה מזוהה בשנים האחרונות עם היו"ר רמי כהן, אך הפועל היא גם ידידיה רפפורט. בניגוד לכהן, מבחינתו זוהי כבר קדנציה שנייה שלו שהוא עומד בראש המערכת, כאשר בין לבין הוא עשה הפסקה עם קדנציה לא מוצלחת באליצור אשקלון.

רפפורט, למרות שהוא כבר בן 68 וסב לתשעה נכדים, מודה כי ככל שהשנים חולפות "אני יותר בדרייב, יותר פסיכי ממה שהייתי". ייאמר לזכותו של הבעלים האדום, כי כאשר הוא מדבר הוא עושה זאת ללא פילטרים, ללא חשבון, ויורה. כעת אחד מאלו שמחזיקים כיום את הפועל מדבר על הכול בראיון ל-ONE.

רפפורט סיפר על העונה שהייתה, על דני פרנקו, הציפיות מהמאמן החדש אריאל בית הלחמי, למה רצה להביא מאמן זר, התפקיד המפתיע שהוא מייעד לכהן, מבנה הבעלות במועדון שחייב לעבור שינוי ואומר: "אין לי שום בעיה עם הקריאות של הקהל שלנו 'שמעון מזרחי תתאבד'". מודה בגלוי כי הוא מתגעגע לאוסישקין, מותח ביקורת על ראש העיר רון חולדאי ואף מודה לגביו כי: "חלק מאוהדי הפועל ת"א בכלל לא מעריכים את מה שאני עושה בשביל הקבוצה, היה מקום לקצת יותר, לתת טפיחה על השכם".

ידידיה, היית בעבר בזמנים היותר גדולים של הפועל, הקבוצה כיום לא מזכירה את העבר שלה, מה לא עובד שם מבחינתך?
“אין פה עניין של מה שלא עובד, זמנים אחרים אז, אחרים היום לפני 10 שנים לא היינו קיימים בכלל. זה לא יכול להתפתח ביום אחד למה שהיית אז. אני חושב גם הנושא של לפני 30 שנה היה הבדל גדול בין מה שקורה היום, אז היינו באמת מספר 2 בכדורסל הישראלי. כל שנה היינו מתמודדים על האליפות, היום יש שתי קבוצות שהן מעל הליגה ומעלינו. יש קבוצות שהן בתקציבים גדולים מאתנו, תקציב זה בין העיקריים בספורט. לא חושב שיש כישלון”.

שחקני הפועל תל אביב. תקופה שונה (חגי מיכאלי)שחקני הפועל תל אביב. תקופה שונה (חגי מיכאלי)

לפני כמה חודשים אמרת בראיון שקונספט של בעלות של קבוצת אוהדים לא עובד יותר וצריך לשנות ולהביא בעלים, בינתיים אתם לא עושים את זה.
“מה שאמרתי לפני אני אומר גם היום. קבוצת אוהדים זה דבר נפלא, רעיון גדול. עמותת אוהדים זה בהחלט דבר רומנטי ויפה, הצעד הבא זה בעלים פרטי, בעל יכולות גדולות שייקח את הקבוצה ויביא אותה לאן שצריך. למה זה לא קורה עד כה? אין בעלים פרטיים שמחכה שיבואו לקרוא לו, לא פשוט”.

האוהדים של הפועל כבר מוכנים לא להיות יותר בעלי בית?
“האוהדים שלנו בעיקר הפנימו את זה שהם רוצים קבוצה טובה שמתמודדת על תארים, יש כאלה שיגידו שהחלק הרומנטי זה המעניין. רב המכריע של האוהדים אם אתה מביא להם בעלים חזק שמוכן להשקיע להרבה זמן, להביא תארים, הם יהיו שם אין לי ספק”.

התחלת לחפש כבר בעלים פרטי?
“מחפשים כבר תקופה מישהו. אולי לא ברמה של יעקב שחר או מיץ’ גולדהאר, אולי לא מחפשים כזה מבחינת מהות, אבל מחפשים אנשים בעלי יכולות כלכליות. מתי יבוא אחד כזה? זה יכול לקרות מחר, זה יכול לקרות בעוד שנה. עושים מאמצים גדולים להביא עזרה למועדון מבחינת עזרה”.

בסופו של דבר פרנקו סיים את העונה למרות שהתנדנד, מה קרה?
“זה לא סוד שהיו הרבה בעיות, כולל עם המאמן. הגענו למסקנה שהטוב ביותר זה מה שיש, לא לחפש דברים אחרים. נכון, עלה פה עלה שם. אני אחראי למה שאני אומר ומה ששותפי רמי כהן אומר, זה לא היה הדבר הראשון שרצינו לעשות”.

דני פרנקו. "היו הרבה בעיות" (איתי כהן)דני פרנקו. "היו הרבה בעיות" (איתי כהן)

מי הבעלים של המועדון, כמה כסף מושקע בכל שנה והאם זה שווה לך?
"אני אחד מבעלי המועדון ומבעלי המניות הפרטיים, בהילקח בחשבון ששני הבעלים האחרים לא בארץ ולא נמצאים ביום-יום של המועדון, אז אני אחד הבעלים ונציג הבעלים הפרטיים האחרים שלא נמצאים פה. ברמה הפרטית הקבוצה עולה לי הרבה כסף ויתרה מכך בטח הרבה יותר ממה שחשבתי. עם זאת, לא רק שזה שווה את זה, אין פה בכלל קורלציה בין עלות לתועלת. העלות היא הרבה יותר גבוהה מהתועלת ביחס להישגים, אבל אין חלום גדול מלהיות הבעלים של המועדון שגדלת עליו מגיל אפס".

האם אתם כבעלים עושים מה שבכדורגל לפעמים עושים ומבצעים הלוואת בעלים.
"על אחרים אני לא יכול לענות. אף אגורה שלי לא תחזור, אין לי הלוואת בעלים. אצלנו אין דבר כזה, אני שם כסף על מנת לשים כסף נקודה, ולא על מנת לראות אותו חזרה".

רפפורט. "אף אגורה שלי לא תחזור" (חגי מיכאלי)רפפורט. "אף אגורה שלי לא תחזור" (חגי מיכאלי)

העמותה בזמנו הציבה מטרה, קבוצה עם זהות ישראלית. אבל בשנים האחרונות החתמתם הרבה זרים.
"אני אגיד דבר כזה - העמותה ואני שמנו מטרה אחת והיא להגיע להישגים הכי גבוהים שאפשר, ולשם זה קיים מועדון מקצועי. אני לא מבדיל בין דת, גזע ומין, אני רוצה להצליח בצורה שאפשר להצליח".

“זו לא הצגה של איש אחד”

לפני החתמת בית הלחמי בדקת לגבי מאמנים זרים, משמע רצית מאמן אחר בעדיפות ראשונה?
"הגענו למסקנה שיכול להיות שצריך לעשות שינוי. אחד מהשינויים זה להביא מאמן שלא גדל וצמח בביצה הזאת ולהביא מאמן זר. בדקנו את זה ברצינות, לא רק אנחנו, היו עוד קבוצות שבדקו ברצינות מאמנים זרים, אבל זה לא יצא בסופו של דבר. הסיבה היא כנראה זמינות, לא אכחיש שחשבנו על מאמן נבחרת יוון (תנאסיס סקורטופולוס, ג.ל.) שהסתבר שיכול להצטרף למועדון רק באמצע ספטמבר כי הוא באליפות העולם בסין, והחלטנו שזה לא מתאים. אז דובר על פתיחת הליגה בספטמבר והחלטנו לוותר וללכת על ישראלי, שלטעמי אין ספק שמקומו פה".

בית הלחמי. "החלטנו ללכת על ישראלי" (איציק בלניצקי)בית הלחמי. "החלטנו ללכת על ישראלי" (איציק בלניצקי)

בית הלחמי ידוע כאיש שעומד על שלו ולא מוכן שיתערבו לו, לא יהיה שם פיצוץ בינו לביניכם כשאתם ידועים כדעתנים?
"הבחירה שלו בהפועל - הוא יודע מה זה המועדון הזה ומה סוג המועדון. הוא לקח את הבחירה ועשה בחירה טובה, מקווה שהוא יודע לאיזה סוג של מועדון הוא מגיע. לגבי מעורבות, כפי שאמרתי קודם, אני אחד הבעלים של המועדון וכמו בעסק שלי אני יכול להתערב גם בעסק הכדורסל. רמי כהן, יו"ר העמותה יכול וצריך להתערב, ובתקופה הקצרה שאנחנו עובדים עם אריאל זה נראה כמו עבודה שתהיה טובה. הוא בהחלט רוצה לשמוע ומבקש לשמוע עוד דעה, הוא מאמן שאוהב לשתף".

בית הלחמי היה עסוק בנבחרת העתודה, אפשר לומר שכעת לקחת אתה את המושכות בתור ג'נרל מנג'ר? אתה עכשיו יותר מעורב ממה שהייתה בשנים הקודמות.
"אתה טועה, אני לא מעורב יותר אני מעורב בדיוק כמו שהייתי, אני מעורב כמו שאני רוצה להיות וזכותי לומר את דעתי, זו לא הצגה של איש אחד, זה צוות. אני שונא את ההגדרה ג'נרל מנג'ר. אני לא כזה ולא רוצה להיות כזה, אני רוצה להיקרא כמו שאני, אני חלק מהבעלות הפרטית של הפועל תל אביב. אני דומיננטי ביחס למי שלא נמצא בארץ אבל אני מעדכן אותם. GM אני לא".

רפפורט. "זו לא הצגה של איש אחד" (חגי מיכאלי)רפפורט. "זו לא הצגה של איש אחד" (חגי מיכאלי)

איזו הפועל נראה בעונה הקרובה?
"נכון לרגע זה, מה שנבנה כאן, אנחנו מאוד נקפיד על נושא הד.נ.א. לא תראה אותנו מתלוננים על קבוצה שהפסידה אלא על שחקנים שלא נתנו 101 אחוז. לא נבכה הפסדים, אבל בספורט אתה תמיד צריך להיות 100% עבור המועדון. זו תהיה הקבוצה של השנה. השחקנים יתנו 101% בכל משחק. בעונה האחרונה יכולנו להשיג הרבה יותר, לא חושב שנכון להיכנס למה שהיה, אבל אגיד דבר אחד – מהרגע שתתחיל הליגה תראו קבוצה שנלחמת על הפרקט כאילו זה המשחק האחרון שלה. זה מה שאנחנו רוצים וזה מה שיהיה, גם ההחתמות שלנו מראות על דרך – שחקנים צעירים לצד כאלו עם רצון".

מדוע החלטתם לשלוח את רביב לימונד למרות שהיה לו חוזה?
"יש בספורט דברים שהם מעבר ליכולת. הוא היה אחד מהשחקנים הטובים העונה, הוא היה מקום שישי במדד של הישראלים, אבל הגענו למסקנה שאנחנו צריכים שינוי וזה היה חלק ממנו. צריך להפריד את זה שהיה לו חוזה, זה לא שלא רצינו לעמוד בחוזה, אין שום קשר. ההחלטה נובעת מרצון לעשות שינוי, מעט שחקנים היו במועדון שש שנים, אבל חשבנו שיהיה טוב לשני הצדדים להיפרד, עשינו את זה, והזמן יגיד אם טעינו או הצלחנו".

לימונד. "יש בספורט דברים שהם מעבר ליכולת" (איציק בלניצקי)לימונד. "יש בספורט דברים שהם מעבר ליכולת" (איציק בלניצקי)

אולי גם בהנהלה אתם צריכים לעשות שינוי אם אתם כל הזמן מדשדשים?
"חלק אחד של ההנהלה נבחר בכל שנה ברוב של מנהיגים טוטאליים בעולם. המנהיג של צפון קוריאה היה רוצה להגיע לתוצאות של רמי כהן. יו"ר העמותה נבחר בבחירות דמוקרטיות לחלוטין וזו קדנציה שישית שלו נדמה לי, ובכולן הגיע למעל 90 אחוז בחירה. אני נבחר באמצעות מה שאני מביא להפועל תל אביב, אני מביא כסף אז לא צריכים לבחור אותי. לכל מי שמתלונן עליי, הנה המפתחות, אתם רוצים – המועדון שלכם".

איך היחסים שלך עם רמי כהן?
"אני מסכים שקשה מאוד להשיט ספינה עם שני רבי חובלים. לא מאמין בזה. עובדתית, הפועל ת"א מנוהלת על ידי שני אנשים ומנוהלת טוב. קשה לומר מה כל אחד עושה, אבל כל מי שחזק יותר בשטח מסוים מנהל אותו".

אמרת שרמי יהיה האיש הבא בכדורסל הישראלי, מאיזו בחינה?
"בעוד זמן לא ארוך אני רואה אותו מגיע להיות יו"ר איגוד הכדורסל לפי הרגשה שלי, וזה לא מתוך התחנפות. רמי איש חזק מאוד בכדורסל הישראלי, הוא מכוון גבוה ויגיע גבוה. יש לו את כל הכישורים לכך".

רמי כהן. "רואה אותו מגיע להיות יו"ר איגוד הכדורסל" (נעם מורנו)רמי כהן. "רואה אותו מגיע להיות יו"ר איגוד הכדורסל" (נעם מורנו)

אם שמעון מזרחי יסכים שיהיה בתפקיד?
"אני רוצה להתבטא בצורה מכובדת, אבל אי אפשר להשוות ביניהם. אני ורמי מנוגדים לגמרי, אנחנו מתווכחים כל היום אבל אחרי שבע שנים שאנחנו עובדים ביחד, אין ויכוח שיוצא החוצה. אין דבר כזה שתתקבל החלטה על סמך אדם אחד מבנינו. ננסה לשכנע אחד את השני אבל אף אחד לא יבוא בלי הסכמת שני הצדדים".

ידידיה, אתה כבר בן 68, יש לך נכדים ואתה בדרייב של שנות ה-80 שניהלת, מה גורם לכך?
"כל שנה אני יותר בדרייב, יותר פסיכי ממה שהייתי. אדם שמגיע למצב שהוא בעל בית פרטי באחוזים שיש לנו בקבוצה, מתחיל את הדרך כאוהד ומגיע להיות בעלים פרטיים, אני חושב שזה אחד הדברים הגדולים שיכול לקבל אוהד ספורט באשר הוא. זה דבר גדול שהגעתי לזה, יש לי את ה-DNA של הפועל, קצת מהכול".

ידידיה רפפורט (חגי מיכאלי)ידידיה רפפורט (חגי מיכאלי)

“כל דבר שמתחיל עם המילה שואה צריך להכחיד אותו מהיסוד”

יש לכם קהל טוב, אבל הגרעין ממשיך לשיר שירים נגד אוהדי מכבי וזה עושה לכם נזק.
"נתחיל מזה שהקהל שלנו הוא הטוב שבקהלים של הספורט הישראלי גם בכדורגל וגם בכדורסל. הכדורסל הישראלי לא היה כדורסל אם הקהל של הפועל תל אביב לא היה נותן את הצבע שהוא נותן. אני מסכים שיש קומץ של בודדים שקצת עושה לנו שירות לא טוב, אבל העיקר הוא שלי אין שום בעיה עם 'שמעון מזרחי תתאבד', או דברים מסוימים שנאמרים בזמן משחקים, אני טוען דבר אחד ממרום גילי – כל אחד עושה את מה שהמוסר שלו אומר שייעשה, ולכן אני בזמנו הייתי בדיוק כמו כל אחד מהאוהדים ששרים את השירים לשמעון".

ואם הקהל של מכבי היה שר 'ידידיה תתאבד', איך היית מרגיש?
"לא היה לי אכפת אם הקהל של מכבי היה שר ידידיה תתאבד, הייתי מרגיש עם זה מצוין ואני מחכה לרגע שישירו לי להתאבד".

מזרחי. "הייתי בדיוק כמו כל אחד מהאוהדים ששרים את השירים לשמעון" (מרטין גוטדאמק)מזרחי. "הייתי בדיוק כמו כל אחד מהאוהדים ששרים את השירים לשמעון" (מרטין גוטדאמק)

זו לא הסתה לאלימות?
"אתה צריך להבדיל בין בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל לבין חוקי מדינת ישראל. בכל משחק שלנו בדרבי יש בין 70 למאה שוטרים. אם זה היה משהו שמעודד אלימות ושאסור לשיר, היית רואה 2,000 אוהדים נעצרים על ידי המשטרה, אבל זה לא קורה כי אין שום איסור. רק בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל שהוא כולו בית דין מכבי החליט שאסור 'שמעון תתאבד' וכו'".

ומה עם השיר ששרים לרגב פנאן, לא הגיע הזמן שזה יופסק?
"אני לא חי בשלום עם השיר לרגב פנאן, ואני גם לא שר את זה".

רגב פנאן. "לא חי עם זה בשלום" (איציק בלניצקי)רגב פנאן. "לא חי עם זה בשלום" (איציק בלניצקי)

האם אי אפשר לעצור את זה כקבוצה?
"העבודה שנעשית בתוך הקהל לא נעשית בשום קהל אחר. אין קהל שיו"ר מדבר עם כל אוהד בנפרד ועונה על השאלות וכל אחד מהאוהדים שרמי רוצה לדבר איתו זה קורה. זה קיים רק בהפועל כי עושים את כל המאמצים".

ובעונה שעברה היה את האוהד שלכם שתקף את הפיזיותרפיסט של מכבי.
"מכל הסיפור בשנה שעברה מה היה? אירוע זניח בדרבי עם דיאנדרה קיין. הוא התחיל אותו וסיים אותו ועשה הכול. טיפלנו בזה בצורה המהירה ביותר והחדה ביותר. מחלקת ההסברה של מכבי היא זו שמנפחת עניינים הרבה יותר ממה שהם".

קיין. "מחלקת ההסברה של מכבי היא זו שמנפחת עניינים" (איציק בלניצקי)קיין. "מחלקת ההסברה של מכבי היא זו שמנפחת עניינים" (איציק בלניצקי)

מה דעתך על שירי השואה כנגד הצהובים?
"כל דבר שמתחיל עם המילה שואה צריך להכחיד אותו מהיסוד. המילה צריכה להיעלם ממגרשי הספורט. רמי כהן חושב כמוני, המילה שואה אסור שתהיה, גם על זה אנחנו עובדים. המילה הולכת ונעלמת, שנים לא שמענו אותה במגרשים של הפועל ת"א, פה ושם היה. זה צריך להיעלם כאן ועכשיו. אל תיתנו לנו לטפל בהתנהגות כזו של האוהדים. שלטונות החוק צריכים לאכוף את הדברים, זה לא תפקידנו. יש לנו סביב 170 אנשי ביטחון בדרבי, על כל 20 צופים יש איש ביטחון אחד. לא אנחנו צריכים למגר את התופעה".

בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל נוקט נגדכם יד קשה בקנסות?
"אני חושב שאין שום קורלציה בין העבירות לעונשים. העונשים גדולים בעשרות עד מאות אחוזים מקבוצות כדורגל. כשאתה לוקח כהשוואה את מה שאנחנו מקבלים לעומת קבוצות אחרות, אי אפשר להשוות, קנסות גבוהים מכולן ושלא בצדק. אנחנו משחק בידי גופי ההסברה של מכבי, באים לבית הדין ויודעים מראש מה יהיה שם".

רפפורט. "מקבלים קנסות גבוהים שלא בצדק" (חגי מיכאלי)רפפורט. "מקבלים קנסות גבוהים שלא בצדק" (חגי מיכאלי)

תוכל להגדיר את היחסים כיום בין הקבוצות?
"המילה יחסים מיותרת פה. אין שום דבר. למכבי יש מטרה אחת, הם עדיין רואים בהפועל ת"א את הבעיה העיקרית שלהם, וזה עושה לי כיף. הם עושים כל מה שאפשר כדי לחסל את המטרד הזה. הם מתעסקים רק בנו ולא בשום דבר אחר".

איך אתה רואה את מה שקורה במכבי ת"א מבחינה מקצועית?
"מעדיף להתעסק בהפועל. אני רוצה להיות אלוף ולהחזיק גביע, מה שאני לא רוצה זה להיות מכבי. רוצה להיות מה שהם מבחינה מקצועית, אבל לא רוצה להיות מכבי".

אתה בונה את הקבוצה בעונה הקרובה על תומר גינת שיהיה המנהיג שלכם?
"גינת בהחלט הוא אחת הדוגמאות לכך שבנינו את עצמנו כקבוצת ישראלים. הוא הגיע לפני שלוש שנים מקבוצה בליגה שנייה והוא עכשיו יוביל אותנו, אני מצפה ממנו והוא בהחלט מסוגל, ולא רק הוא, גם חואקין שוכמן והצעירים המוכשרים שהבאנו, ים מדר שנמצא כאחד האנשים הבאים של הכדורסל הישראלי, הבאנו את דימטריוס טרידוול שמתאים לד.נ.א ואני מצפה לדברים טובים בקבוצה השנה".

תומר גינת. "יוביל אותנו" (חגי מיכאלי)תומר גינת. "יוביל אותנו" (חגי מיכאלי)

יש כיום ויכוח בין המנהלת לאיגוד הכדורסל, מה העמדה שלך לגבי כמות היורדות?
"אין לי בעיה שיהיו שתי עולות ושתי יורדות, כל עוד לא יהיו מעל 12 קבוצות בליגה".

מה דעתך לגבי מבנה המנהלת?
”מבנה המנהלת סיים את דרכו. המנהלת כפי שהיא היום לא יכולה להגיע לשום החלטה, אם היא רוצה להיות פקטור היא צריכה לשנות את עצמה לחלוטין. אני חושב שהמנהלת צריכה להיות מורכבת מאנשים בודדים שידונו ויקבלו החלטות עבור כל הקבוצות".

מה דעתך על היו"ר שמואל פרנקל?
"הוא עושה את עבודתו נאמנה, ברור שיש דברים שאני מקבל ויש דברים שלא".

שמואל פרנקל. "עושה עבודתו נאמנה" (שחר גרוס)שמואל פרנקל. "עושה עבודתו נאמנה" (שחר גרוס)

כמה זרים צריכים להיות בכל קבוצה?
"אני חושב שארבעה זרים זה המקסימום, החמישי בקנס כספי גבוה מאוד עובר לי בוושט, ברמת העיקרון ארבעה מספיק. שישה כמו שמכבי רוצה זו שערורייה. לא יכול להיות שבקבוצה יהיו שישה זרים ושלושה מתאזרחים זה יותר מדי. ישראלי אחד על הפרקט? זה בסדר גמור, לא משחקים לפי תעודת זהות. מי שטוב משחק, אצלנו הישראלים ישחקו כמו שכל שנה הישראלים שלנו עם הכי הרבה דקות בליגה, ככה אני מרגיש, וגם השנה זה יהיה ככה למרות החוק".

“האוהדים לא מעריכים מספיק”

מה ייחשב להצלחה מבחינת הפועל ת"א ומה לכישלון?
"על כישלון אני לא חושב. אני חושב שכל חמש שנים צריכים להיות לפחות שלוש מהן בפיינל פור. אני חושב שהפועל תל אביב צריכה לכוון הכי למעלה ולהגיע לפיינל פור".

רפפורט. "לא חושב על כישלון" (חגי מיכאלי)רפפורט. "לא חושב על כישלון" (חגי מיכאלי)

אתה מתגעגע לאוסישקין?
"אני מתגעגע מאוד לאוסישקין, אבל זה אולם של פעם, עכשיו יש אולם אחר, גדול יותר, והיכל קבוצת שלמה זה בהחלט בית. עוד אוסישקין לא יהיה, אבל הדרייב אין צריך לעשות כסף אם זה בכדורסל, או כדוריד, או הופעות. אם הייתי במקום האנשים שמנהלים את הדרייב אין הייתי עושה כמוהם, אבל זה לא צריך להיות ככה. האולם שלך צריך להיות שלך אבל זה מה שיש".

איך ראש העיר רון חולדאי לספורט בעיר ולמועדון?
"הייתי רוצה להתחמק מהתשובה, הוא לא עוזר לנו בשום צורה, אנחנו משלמים על אולמות למעלה ממיליון ש”ח בשנה, ועל קבוצות הנוער ועל הבוגרת אנחנו מקבלים 350-400 אלף ש”ח בשנה. זאת התמיכה שלו. להגיד שהוא עוזר? זו התשובה".

חולדאי. "לא עוזר לנו בשום צורה" (חגי מיכאלי)חולדאי. "לא עוזר לנו בשום צורה" (חגי מיכאלי)

כמה שעות ביום אתה מקדיש להפועל תל אביב?
"שעה אחת יותר ממה שאני ער. יש לי גם עסק, למזלי הרב הבן שלי מנהל אותו בצורה מוצלחת לגמרי, ולכן אני יכול להרשות לעצמי 'לחפף' בעסק. מהרגע שאני מתעורר ועד שאני הולך לישון זה רק הפועל תל אביב. אני נמצא ב-90 אחוז או יותר מהאימונים אלא אם אני נמצא בחו"ל. זו אהבה חולנית שאי אפשר להסביר אותה. אני מאחל לכל אחד שיהיה חולה במחלה הזאת ושלכל אחד תהיה אהבה כזאת".

האם האוהדים מעריכים את מה שאתה עושה בשביל הקבוצה?
"לא מספיק, חלק בכלל לא וחלק כן מעריכים הרבה, אבל בשקלול אני חושב שהיה מקום לקצת יותר לתת טפיחה על השכם".

תגובת שמעון מזרחי לדברים: “זה לא שווה התייחסות”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה