מכבי רעננה כבר לא תזכה בג'ף רוזן בתור הבעלים שלה. ל-ONE נודע הערב כי העסקה בין עיריית רעננה לבעלי מכבי חיפה, במסגרתה האמריקאי היה מקבל את הבעלות במועדון מהליגה הלאומית, כבר לא תצא לפועל והעירייה תצטרך להפעיל את המועדון גם בעונה הבאה עם העמותה.

כזכור, ב-ONE פרסמנו לראשונה כי עיריית רעננה הייתה במו"מ עם רוזן כדי שייקח את המועדון מהליגה הלאומית ואכן השיחות היו חיוביות, כאשר ראש העיר חיים ברוידא תמך במהלך ואף אמר ל-ONE כאישור לפרסום: "רשות מקומית לא יכולה לשאת כלכלית על גבה להחזיק קבוצת כדורסל מקצוענית. בטח עם שאיפות לעלות לליגת העל. אני בעד ספורט. בעצמי חובב ספורט. אכן היו מפגשים מאחורי הקלעים לבדוק היתכנות. הכיוון חיובי. מאוד אשמח אם ג'ף רוזן יקדם את קבוצת הכדורסל שלנו. ממני הוא יקבל את כל החום והאהדה והוא ראוי לזה".

אלא שהשיחות הופסקו כעת והמו"מ נתקע וכבר נראה שלא ייצא אל הפועל. גורם בסביבת המועדון אישר ל-ONE: "הם חשבו שג'ף ייקח אותם לליגת העל ויעזוב את מכבי חיפה. בזמן שג'ף רצה שזו תהיה בסך הכל קבוצת בת של מכבי חיפה, בה הוא יוכל לפתח בליגה הלאומית את השחקנים הצעירים המוכשרים של הקבוצה". 

ג'ף רוזן (שחר גרוס)ג'ף רוזן (שחר גרוס)

כזכור, רוזן הצטרף כבר בקיץ 2007 למכבי חיפה כמשקיע, עת הייתה בליגה הלאומית. הקבוצה עלתה במהרה לליגת העל ואף זכתה באליפות הראשונה בתולדותיה, כמו גם בשלוש סגנויות נוספות עד שירדה ללאומית, ממנה חזרה בתום העונה החולפת לליגת העל בזכות עונה נהדרת שהסתיימה ב-1:3 בסדרת הגמר על הפועל גליל עליון.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה