אורוש ניקוליץ', קשר הרכש שהגיע למכבי תל אביב בחודש ינואר האחרון, עדיין לא חזר לפעילות ושוהה במולדתו, כשהוא ממשיך להחלים מהניתוח שעבר בגיד המפשעה אצל מנתח מומחה בפינלנד. כזכור, המאמן ולדימיר איביץ' קיווה כי הקשר יוכל לשוב לפעילות בחודש יולי, אלא שאחרי הערכות נוספות שבוצעו על-ידי הצהובים, עוד אין מועד ידוע לחזרתו והוא לא יהיה רלוונטי למוקדמות באירופה. 

גם כאשר יחזור לפעילות, יש לקחת בחשבון שניקוליץ' לא שיחק מאז חודש דצמבר ויהיה מדובר בתקופה ארוכה במיוחד, כך שחזרתו אל המגרשים יכולה להתעכב עוד יותר. במקביל, עומר אצילי ואייל גולסה, שני השחקנים הנוספים שנותחו במהלך העונה שעברה, כן נמצאים עם הצהובים ומתאמנים יחדיו בזמן שהם מחלימים. במכבי ת"א מעריכים שגולסה ישוב לפעילות הרבה לפני ניקוליץ'. 

היום דווח שוב בספרד על ביקוש סביב הבלם הפורטוגלי ז'איר אמאדור. הפעם דובר על ווסקה, הקבוצה ממנה הוא עבר למכבי ת"א, כאשר נשיאה התראיין ואמר: "אנו עושים מאמצים להחזירו". הצהובים ממשיכים להבהיר כי הדיווחים האלה לא על דעתם וכי מבחינתם, אמאדור נשאר הבלם הזר של הקבוצה בהתאם לחוזהו. כזכור, גורם בכיר במועדון אמר בנושא רק לפני מספר ימים: "שום סכום שישולם עליו לא שווה ערך ל-8 מיליון יורו שאנחנו יכולים לקבל אם נעלה לשלב בתים אירופי". 

ז'איר אמאדור (רדאד ג'בארה)ז'איר אמאדור (רדאד ג'בארה)

לקראת המוקדמות האירופיות בעוד כחודש נגד אסטנה או קלוז', איביץ' אומנם לא עורך משחקי אימון ואלה יתקיימו במחנה האימונים השני אליו תגיע הקבוצה ב-7.7 (ישחקו נגד סן ז'ילואז ב-9.7 ונגד גנק ב-11.7), אך באימונים הוא כן מתרגל שילובי הרכב לקראת המשחקים הראשונים. משם עולה כי בהיעדר חלוץ זר חדש, צ'יקו אופואדו לא ישוב עדיין לעמדה המקורית אליה צורף כשחקן כנף והוא עתיד להמשיך ולהתחרות בשלב הזה באיתי שכטר ובארון שוינפלד על המקום בחוד. 

אחרי הפרסום אתמול ב-ONE על כך שאור דסה, אליאל פרץ ושגיב יחזקאל התאמנו בשעה 14:00 ובקשתם להזזת האימון בשל החום הכבד נדחתה, היום הנושא כבר תוקן והשחקנים ערכו אימון בחדר הכושר הממוזג בלבד. נראה כי נושא זה הורד מסדר היום בשלב זה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה