פרסום ראשון: ישראל תארח את אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית ב-2021. הנהלת איגוד ההתעמלות תתכנס היום (רביעי) ותכריז על אירוח התחרות היבשתית, שצפויה להתקיים בארץ בחודש מאי 2021 לפי התכנון.

בזכות המדליות של לינוי אשרם במשחקי אירופה במינסק וביסוס מעמדו של הענף הישראלי כמעצמה בתחום ההתעמלות האמנותית, מיד אחרי ההופעה של המתעמלת במשחקי אירופה התקיימה פגישה במינסק עם יו”ר ומנכ”לית איגוד ההתעמלות האירופאי, פריד גאייבוב וליסה וורטמן, בה סוכם על אירוח האליפות בישראל.

הפגישה במינסק עם ראשי האיגוד האירופי (מערכת ONE)הפגישה במינסק עם ראשי האיגוד האירופי (מערכת ONE)

הישיבה נעשתה על דעת כל הגורמים הרלוונטיים בספורט הישראלי, כאשר משרד התרבות והספורט התחייב לתמוך באירוע עם חמישה מיליון שקלים כדי לוודא שהוא יתקיים. את ישראל ייצגו בפגישה יו”ר האיגוד כנרת צדף, מנכ”ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג, נציג מנהל הספורט דודו מלכא ומנכ”ל מרכז הפועל יורם אורנשטיין. 

כזכור, ישראל כבר אירחה את התחרות היוקרתית, בחולון לפני כשלוש שנים, אז נבחרת ההתעמלות האמנותית זכתה במדליות בצורה מרשימה ולינוי אשרם פרצה בהופעה נהדרת לעיני הקהל הביתי. השנה, באוקטובר הקרוב, המדינה תארח גם את אליפות אירופה באקרובטיקה - ונדמה כי זה הופך לעניין שבשגרה בענף ההתעמלות, שנחשב לאחד מהבולטים והחזקים ביותר בארץ.

לינוי אשרם עם מדליית הזהב (עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל)לינוי אשרם עם מדליית הזהב (עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה