יממה סוערת ומתישה עברה על אנשי ושחקני הפועל באר שבע, שנאלצו לבלות אתמול (שני) יום שלם בנמל התעופה בן גוריון בשל תקלה במטוס שאמור היה לקחת אותם לוורשה, לקראת מחנה האימונים בגדנסק.

בסופה של היממה ואחרי שאנשי הקבוצה העבירו את הלילה בוורשה, תגיע במהלך הבוקר המשלחת הבאר-שבעית בטיסת פנים למחנה האימונים בגדנסק. חלק מאנשי הצוות עשו את הדרך ישירות מוורשה למלון הספורט “מיסטרל” בגדנסק, בזמן שהשחקנים נשלחו להעביר את הלילה במלון בוורשה. הצוות המקצועי יעביר בהמשך היום אימון ראשון שאמור להיות קל, כאשר כבר מחר (רביעי) אמורה הקבוצה לערוך ניסוי כלים ראשון, נגד מחזיקת הגביע המקומית לכיה גדנסק. 

מבחינה מקצועית, במועדון ממשיכים להיות פעילים במיוחד בחלון העברות הנוכחי ומשתדלים לסגור את מרבית הסגל לעונה הבאה כמה שיותר מוקדם. לאחר שעסקת רמזי ספורי נסגרה, כפי שפורסם ב-ONE, אלונה ברקת שמה את ידה גם על קשר בית"ר ירושלים דוד קלטינס, שחתם ל-5 שנים במועדון. ב”ש תשלם כ-1.5 מיליון יורו עבור 50% מהכרטיס, והשחקן יקבל כ-220 אלף יורו לעונה.

דוד קלטינס מול אורן ביטון. בקרוב ביחד (מרטין גוטדאמק)דוד קלטינס מול אורן ביטון. בקרוב ביחד (מרטין גוטדאמק)

אחרי שניהם, המטרה הבאה היא הקשר הקולומביאני בלדומרו פרלאסה, ובבאר שבע נעשים מאמצים גדולים במטרה לסגור גם את העסקה הזו בימים הקרובים, כדי שהשחקן יוכל להצטרף לפחות לחלק ממחנה האימונים בפולין.

כלי תקשורת בקולומביה מדווחים כי סוכנו של הקשר מסנטה פה דרש שכר עונתי גבוה, בעוד אלונה ברקת הראתה נכונות לשלם פחות. עם זאת לפי מידע שהגיע ל-ONE, הצדדים צמצמו את הפערים והם קרובים להגיע להבנות בעניין השכר וגם בעניין המענקים. המחלוקת כעת היא מול המועדון הקולומביאני סנטה פה, שאמור לחתום על הסכם השחרור תמורת כ-600 אלף יורו עבור 60% מהכרטיס. "עד שאין חתימה, שום דבר לא סגור", אמר גורם בבאר שבע.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה