אחרי שכבר החתימו את המאמן שי סגלוביץ’ על חוזה לעונה הקרובה ונתנו לו את הקרדיט לבנות את הסגל ל-2019/20 בליגה הלאומית, אליצור יבנה החלה לעבוד והמטרה העיקרית היא להשאיר את אפיק ניסים ול-ONE נודע לראשונה כי השיחות עמו חיוביות והוא עתיד להמשיך.

ניסים, אחד הישראלים הטובים בליגת המשנה בעונה שעברה, רשם ממוצעים נהדרים של 10.8 נקודות, 3.5 אסיסטים ו-1.8 כדורים חוזרים, הגיע לקבוצה במהלך העונה וסייע לה לברוח ממעמקי התחתית עד למקום השמיני בתום העונה הסדירה, אז נעצרה ברבע גמר הפלייאוף על ידי מכבי רעננה שסיימה ראשונה. גורמים בקבוצה טוענים כי: “הוא רוצה להישאר”.

יובל זוסמן מתרגש לקראת הבחירות בדראפט

בתוך כך, תחנה חדשה בקריירה לנטע סגל. הרכז (24, 1.91) ששיחק בעונה שעברה באליצור נתניה שניצלה במחזורי הסיום מירידה לליגה הארצית ואף סיימה במקום ה-9, הראשון בפלייאוף התחתון, הצטרף לסגל של סגלוביץ’.

בעונה שעברה ירדו הממוצעים של סגל ל-6.8 נקודות, 4.9 אסיסטים ו-2.6 כדורים חוזרים ב-30 הופעות בסך הכל, אחרי שהעמיד בעונת 2017/18 ממוצעים של 11.1 נקודות, 4.6 אסיסטים ו-3.8 כדורים חוזרים ב-29:19 דקות שקיבל ב-29 משחקים במדי הפועל מגדל העמק/יזרעאל.

נטע סגל (איגוד הכדורסל) (מערכת ONE)נטע סגל (איגוד הכדורסל) (מערכת ONE)

מי שמחפש אופציות נוספות ולא בטוח שיישאר ברעננה הוא יובל רחמיליביץ’. הגארד בן ה-22 רשם בעונה שעברה ממוצעים של 4.2 נקודות, 1.1 אסיסטים ו-0.8 כדורים חוזרים והוא זוכה להתעניינות ממספר קבוצות וכעת חידוש חוזהו ביבנה בספק.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה