יושב ראש סקציה נס ציונה, אלי כהן, החליט להישאר בתפקידו לאחר שביקש לקחת צעד אחורה ואף שקל את עזיבת המועדון. כהן שוחח עם ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר, שביקש ממנו להישאר בתפקידו ואכן נענה לבקשה בחיוב. 

בהודעה שמסר כהן בתגובה להחלטה שלקח נמסר: ״חברים ואוהדים יקרים, הימים האחרונים היו עבורי מהקשים ביותר מאז שקיבלתי את תפקיד יו"ר הסקציה, הסקציה עברה מהפך במשך 4 שנים. מחלקות הנוער ובית הספר לכדורגל גדלו והשתפרו באופן משמעותי. המועדון הפך לדבר הכי מדובר בעיר, הרבה עבודה ועמל השקענו בכדי שדבר זה יקרה”.

דודי גיל: הצטערתי על עזיבתו של שינו

עוד נכתב: “הטלפונים וההודעות הרבות שקיבלתי מכם מחממים את לבי ומחזקים אותי מאוד, אין ספק שחלק גדול מהעונה ההיסטורית שהייתה לסקציה היא בזכותכם. אתמול התקשר אליי ראש העירייה, מר שמואל בוקסר, אשר ביקש שאחזור לנהל את הסקציה בכל הכח כפי שעשיתי עד כה. ראש העירייה מבין את חשיבות המועדון לעיר ולאוהדים, והבטיח שיעזור ככל שיוכל״.

כהן המשיך: “טובת המועדון תמיד הייתה לנגד עיניי, לכן החלטתי בכל המשבר שלא להתראיין או להגיב לדברים בתקשורת. החשש הכי גדול שלי הוא שארבע השנים האחרונות תיהרסנה, 4 שנים של עבודה קשה והישגים מדהימים, ודווקא ברגע השיא של המועדון. אני פונה מכאן לכל האוהדים המסורים ובעיקר ידידי  היקר  יושב ראש האוהדים ירון שהרבני, זה הזמן להתאחד סביב המועדון היקר לכולנו. בואו נשים את כל המחלוקות בצד. מבטיח לכם שאת המחלוקות הפנימיות אני אפתור על הצד הטוב ביותר. הזמן קצר והמלאכה רבה״.

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים (שחר גרוס)שחקני סקציה נס ציונה חוגגים (שחר גרוס)

סביין לילאיי חתם לשתי עונות במועדון

קשר נבחרת אלבניה וקבאלה האזרית יצטרף לכתומים לאחר פגישה בין סוכנו, עידן בן אבו לבין המנכ”ל רונן זייגרמן, בה הוסכמו התנאים – 250 אלף יורו לכל תקופת חוזהו של שנתיים במועדון, זאת לפני בונוסים. השחקן בן ה-30 סיים חוזה ועל כן הצטרף בהעברה חופשית. 

סביין לילאיי (משמאל) במדי נבחרת אלבניה (רויטרס)סביין לילאיי (משמאל) במדי נבחרת אלבניה (רויטרס)

ללילאיי 17 הופעות במדי אלבניה (והספיק לשחק גם נגד ישראל בליגת האומות), ושיחק ב-29 משחקים במדי קבוצתו בעונה החולפת, כשסיים עמה במקום הרביעי בטבלה והוסיף זכייה בגביע המקומי לאחר שגבר יחד איתה על סומגאייט של אמיר עגייב ואלי בבייב. לילאיי זכה גם בתואר שחקן השנה באלבניה בשנים 2015 ו-2017, אז שיחק בקבוצת סקנדבראו המקומית.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה