מכבי נתניה צירפה אתמול (שישי) את יובל שדה ואת רון אשכנזי, ובמקביל השאילה את אילון ירושלמי לסקציה נס ציונה לקראת העונה הבאה, באמצעות סוכנו של השחקן, אסף ואקנין, כך נודע היום לראשונה ל-ONE. ירושלמי יבלה את העונה הבאה אצל העולה החדשה, בסיומה מכבי נתניה תכריע האם לממש עליו את האופציה לשנתיים נוספות.

ירושלמי, שהחל את קריירת הבוגרים במכבי נתניה ושיחק עמה בליגת העל ובלאומית, פרץ דווקא בהפועל חדרה ועלה איתה לליגת העל, לפני ששב לנתניה בתחילת העונה שעברה. הוא ערך 10 הופעות בשורות הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה וכעת הוא יצטרף לנס ציונה, לבקשתו של עמיר תורג'מן, שמכיר אותו היטב ממחלקת הנוער של מכבי תל אביב.

אילון ירושלמי מול וויסאם רבאח (חגי מיכאלי)אילון ירושלמי מול וויסאם רבאח (חגי מיכאלי)

שחקן נוסף שתורג'מן מכיר טוב מאוד ורוצה לצרף הוא רומריק אטו, מגנה הימני של בית"ר ת"א/רמלה, שהיה מועמד למכבי נתניה ומנהל מו"מ עם נס ציונה באמצעות סוכנו אבי ציוני. אטו, שסגר בשורותיה עונה חמישית לאחרונה, כאשר בתווך שיחק שנתיים בדילה גורי הגיאורגית, הוא מגן נבחרת קונגו עד לפני שנתיים. המגן שיחק תחת תורג'מן בת"א/רמלה והמאמן מנסה לצרפו בתקופה האחרונה, כשלפי שעה אין הסכמות.

רומריק אטו מול רנה מיחליץ' (אחמד מוררה)רומריק אטו מול רנה מיחליץ' (אחמד מוררה)

בתוך כך, כפי שפורסם ב-ONE בקבוצה ינסו להגיע להבנות עם מכבי חיפה באשר להשאלתו של עומרי גלזר שוער מכבי חיפה, בעוד במקביל במועדון עמלים קשה בימים אלו על מנת לסגור את נושא האצטדיון הביתי בו תארח במהלך העונה, כשפניה רשמית לעיריית ראשון לציון והעומד בראשה, רז קינסטליך,  באשר לאצטדיון הברפלד כבר שוחררה השבוע וכעת ימתנו להתפתחויות בנושא.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה