במכבי חיפה יחליטו עד אמצע חודש יוני אם לממש את האופציה על החלוץ ניקיטה רוקאביצה, שבשלב זה מסרב להצעה החדשה שהמועדון הגיש לו לשנה הקרובה. המשא ומתן מול רוקאביצה תקוע ולא ברור אם החלוץ ימשיך או יעזוב לקבוצה אחרת בארץ.

חלוץ אחר, לגביו נראה שיעדיף לעזוב לחו"ל, הוא שון וייסמן, שבוחן מספר הצעות מעבר לים. בחיפה מאמינים שאם ההצעות לא יהיו מספיק אטרקטיביות כפי שווייסמן מצפה להן, לא מן הנמנע שימשיך בכל זאת במדים הירוקים, כאשר במטרה להשאירו בקבוצה ואחרי שכבר הספיק לדחות את ההצעה הראשונה שמכבי חיפה הציעה לו, במועדון הגישו לו הצעה חדשה ומשופרת על מנת שיישאר בקבוצה.

צפו בנבחרת ישראל מתכוננת לצמד המשחקים

חוסר בהירות ישנו גם לגבי עתידו של קרים פריי. המשא ומתן מול קבוצתו הטורקית איסנטבול בשאקשהיר אמנם נמשך, אבל בחיפה מספרים שפריי בוחן הצעות באנגליה. מרקו בלבול כבר הודיע שהוא רוצה את פריי, אבל הדברים בשלב זה כאמור אינם תלויים רק במועדון, אלא גם בטורקים, שדורשים דמי העברה גבוהים של 1.3 מ’ יורו, וכן בשחקן עצמו, שבוחן כאמור אופציות נוספות.

כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, בחיפה רוצים את דולב חזיזה מבני יהודה ופגישה בעניין אמורה להיות השבוע בין נציגי חיפה לנציגי המועדון. אחרי העברת הענק של ירדן שועה מהכתומים, ובשל ההיצע הנמוך של שחקנים ישראלים, בחיפה סימנו את חזיזה, אבל יהיו מוכנים לצרף את השחקן בסכומים ריאלים.

דולב חזיזה (שחר גרוס)דולב חזיזה (שחר גרוס)

גיל יצחק, שחתם בקבוצה, יפתח את האימונים ב-16 ביוני, כאשר, ההחלטה אם להשאירו בסגל או להשאילו תהיה בהתאם להתפתחויות בשוק העברות שהמועדון יבצע. ב-19 ביוני, מכבי חיפה תצא למחנה אימונים באוסטריה ושבוע לאחר מכן תצא לסדרה של 3-4 משחקים בהולנד, אותם מתכנן לואיס בואה מורטה, שבשלב זה לפחות טרם הודיע אם יש בכוונתו לעזוב לאנגליה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה