מכבי נתניה ממשיכה להיערך לקראת העונה הבאה ומלבד נושא עיבוי הסגל עליו עומלים בעיר היהלומים, במועדון גם דאגו לסגור לקבוצה מחנה אימונים שיחל ב-8 ביולי ובחרו במלון בינקובסקי בעיר קיילצה המרוחקת כשעתיים נסיעה מבירת פולין, ורשה.

במסגרת מחנה האימונים הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה תפגוש למשחק הכנה קבוצה מקומית שהודיעה כי המשחק יתקיים ב-9.7, כאשר במקום ישהו גם ויסלה קרקוב וקבוצות נוספות, אולם בנתניה ציינו כי היריבות ייסגרו בקרוב.

סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה (נעם מורנו)סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה (נעם מורנו)

בתוך כך, ל-ONE נודע כי ניקו אולסק מעורר עניין בארצות הברית, כאשר נאשוויל הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו ובדקה בתקופה האחרונה את האפשרות לצרפו. כעת, עם או בלי קשר, אולסק נמצא בנאשוויל כדי לפגוש את חבריו מהמכללה שבה למד. 

כידוע, אולסק מעוניין לעבור לליגת ה-MLS ומחזיק בסעיף שחרור לליגת הכדורגל בארה"ב תמורת 200 אלף דולר, כשכמה סוכנים אמריקאים עסקו ועוסקים בימים אלו באפשרות שהקשר הארגנטינאי-אמריקאי ישוב לארה"ב ויתקדם מקצועית וכלכלית.

ניקו אולסק (רדאד ג'בארה)ניקו אולסק (רדאד ג'בארה)

בנושא אחר, מכבי נתניה תצטרך להודיע רשמית להפועל תל אביב על מימוש אופציית הרכישה של מוטי ברשצקי ביממה הקרובה, כאשר ב-1.6 יפוג הדד-ליין שלאחריו האדומים לא יהיו מחויבים למכור לנתניה את הקשר שכבש ארבעה שערים בליגת העל ובישל חמישה נוספים בעונה טובה מאוד. 

הנטייה, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, היא לממש את האופציה על ברשצקי בסך של כ-600 אלף שקלים, כשבמתחם חודורוב כבר סרבו להפחית את הסכום, כפי שקרה עם רמזי ספורי אשתקד ועד שבת, נתניה צפויה להודיע על כוונתה בנוגע אליו.

גיא מלמד חוגג עם מוטי ברשצקי (איציק בלניצקי)גיא מלמד חוגג עם מוטי ברשצקי (איציק בלניצקי)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה