הפועל תל אביב השיקה היום (שלישי) באופן רשמי את קמפיין מכירת המנויים שלה לקראת עונת 2019/20, עונת החזרה לאצטדיון בלומפילד לאחר שלוש שנים באצטדיון המושבה, כאשר פרסמה סרטון שהופק על ידי המועדון, בו מוצגים אב ובנו "חוזרים הביתה".

לאחר שאתמול המועדון שחרר סרטון טיזר לקראת הנוכחי שהופץ היום ברשתות החברתיות ("אחרי 3 שנים מחוץ לביתנו ההיסטורי, הפועל סוף-סוף חוזרת לבלומפילד. עם כל הזיכרונות, עם כל המשפחה – ובכל הכוח! מחכה כבר שעות…"), היום בהפועל ת"א העלו הילוך. 

הפועל ת"א חוזרת לבלומפילד: אין כמו בבית

מהנהלת המועדון נמסר: "ההתרגשות בשיאה, כולנו כבר מרגישים שסוף סוף זה קורה. אחרי שלוש שנים אנחנו חוזרים לבית שלנו, המקום בו נמצאים כל הזיכרונות והרגעים היפים שחוותה הקבוצה במרוצת השנים. כולנו תקווה שאוהדי הקבוצה יתאחדו, יגיעו בהמוניהם וימלאו את האצטדיון בצבע האדום". במועדון מציינים כי מטעם עיריית ת"א הובטח כי האצטדיון יהיה מוכן למחזור הראשון בליגת העל.

שיחות על טרייד בין הפועל ת"א לרעננה, תמומש האופציה על בדש

בתוך כך, סוכן השחקנים אדם קידן נפגש היום עם אחד מבעלי הפועל ת"א, איציק ניסנוב, ושמע ממנו כי האדומים עקבו אחרי גיא בדש, קשר בית"ר ת"א/רמלה בעונה החולפת, והוחלט לממש עליו את האופציה לקראת העונה הבאה, כאשר היה חלק מהקבוצה בעונה שעברה בליגה הלאומית. אביטן כבר זימן את בדש לפתיחת האימונים ומייעד לו תפקיד ברוטציה, זאת לאור העונה הטובה שלו בליגה הלאומית, כאשר כבש חמישה שערים והוסיף ארבעה בישולים.

גיא בדש עם הכדור (איתי כהן)גיא בדש עם הכדור (איתי כהן)

מעבר לכך, הפועל תל אביב יצאה בשבוע שעבר לדרך חדשה תחת ניסו אביטן, שכבר פועל על מנת לחזק את הסגל שלו. ל-ONE נודע כי המאמן החדש במתחם חודורוב מנסה לצרף את מי שפרץ העונה תחתיו בהפועל חדרה, המגן הימני בן ה-20 עמית כהן, כאשר פנייה מוולפסון כבר נעשתה להפועל רעננה, קבוצת האם שלו. כהן, שגדל בהפועל רעננה ולא קיבל הזדמנות בליגת העל בשתי העונות האחרונות, עורך את עונת הבכורה שלו ולפני המחזור האחרון בפלייאוף העליון יש לו 17 הופעות בסך הכל ושער אחד מול מכבי חיפה.

עמית כהן (רדאד ג'בארה)עמית כהן (רדאד ג'בארה)

במסגרת הפנייה לרעננה בנוגע למגן השמאלי הועלתה אפשרות לטרייד בין המועדונים, כאשר במועדון מהשרון דיברו על עמית מלכה או ירין פרץ, עוד שחקן שפרץ אצל אביטן בחדרה וחוזר להפועל ת"א, אולם ברעננה עדיין לא קיבל החלטה סופית בנוגע לכהן או לשחקן שהיו רוצים לראות מצטרף ממתחם חודורוב וכרגע השהו את השיחות בנושא.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה