מונס דאבור, כוכב נבחרת ישראל, עשוי שלא לשחק עם הנבחרת בצמד המשחקים החשובים המצפים לה בחודש הבא מול לטביה (7.6) ופולין (10.6) במסגרת מוקדמות יורו 2020, זאת בגלל סדרת מסיבות הקשורות לחתונה שלו באותן מועדים.

לחלוץ שישחק בעונה הבאה בסביליה הספרדית, יש מספר אירועים הקושרים אותו לחתונה. לפי הידוע, האירועים של דאבור מתחילים ב-8.6 וכוללים מספר אירועי חתונה, כאשר בין השאר יתקיים אירוע למשפחה הקרובה, אירוע למשפחה, לחברים והמקורבים ועוד מספר אירועי חתונה המתקיימים במהלך כמה ימים.

מונס דאבור וארוסתו (אינסטגרם)מונס דאבור וארוסתו (אינסטגרם)

דאבור, לפי הידוע ל-ONE, נמצא בעצמו בדילמה לא פשוטה, כאשר מצד אחד הוא היה רוצה לשחק בנבחרת, אך מנגד, הוא לא יכול לא ליטול חלק באירועים בהם יחגגו את החתונה שלו.  במהלך השבוע האחרון דאבור שחגג יום הולדת, נחת בישראל למספר ימים לסידורי חתונה אחרונים, ומספרים שעניין הנבחרת העסיק אותו לא מעט. 

לדאבור יש עד 15 הופעות במדי הנבחרת עם 4 שערים, ואין ספק שהוא נמצא בבעיה גדולה ולא פשוטה. בסביבת הנבחרת חושבים שדאבור יכול לקחת חלק במשחק בלטביה, ואז שיחזור לארץ ויתפנה לחגוג את חתונתו.  יהיה מעניין לראות מה יגיב על כך מאמן הנבחרת, אנדי הרצוג, ואיך הוא יתייחס לחתונה של החלוץ שהראה שוב במשחק הניצחון של הנבחרת על אוסטריה 2:4, כמה הוא שחקן חשוב לנבחרת.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה